PDA

Vis full versjon : skudd bølger

janus
25th March 2004, 17:34
I matrix blir det sånne bølger etter kulene når det går i sakte film.
Noen som vet hvordan jeg kan lage sånne bølger.
jeg har pinnacle edition og commotion 4.1

OleM
4th April 2004, 22:04
...emaile Waschowski-brødrene om det, da? Eller den tekniske support-avdelingen deres. TheMatrix.com! Alle veier fører dit..eh..håpfullt..
:)

Extreme_Studios
9th April 2004, 00:53
Følger ikke den effekten med på selve " Bullet time" effekten da?

HenrikSolberg
13th April 2004, 16:55
For å gjøre dette må du vel finne hjelp i et 3d program. Jeg har en tutorial for denne effekten som jeg fant på nettet til 3d Studio MAX. Jeg har ikke prøvd den, men det er jo mulig det er noe slikt du er ute etter:

adressen var i den tid:

http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&;name=News&;file=article&;sid=284&;mode=thread&;order=0&;thold=0

Evil_Ash
14th April 2004, 16:26
Først må du kjøpe Kopps DVDen. Den har nemlig en special Future som heter Effektrull. En Amerikaner sitter å viser åssen han mekka effektene til filmen. Hvis du da importer klippene der han viser "ripple" effekten kan du legge dem inn i prosjektet ditt. Bakgrunnen er svart, men med effekten color replace lager du bakgrunnen grønn. Filen oppå der du skal ha effekten. Velg transparecy og velg green screen. Adjust gjennomsiktigheten. Så er du i bissniss! Skjønte du alt dette?
Vet ikke om jeg skjønte det selv en gang.. Men jeg har ihvertfall klart det..

Lykke til!!

janus
14th April 2004, 19:23
Takk. :D Men i hvilket program er det du gjør de tingene du sier?
og hvordan gjør du det? hvordan får du kopiert inn Kopps filmen?
:?:

Ustabil-Kim
22nd September 2004, 12:19
genialt evil ash, det der skal jeg gjøre!
for kopps DVD'n ligger faktisk i stua mi! *løpe*

jeg kan minnes at jeg fikk litt problemer en gang jeg skulle ta over til DV-cam fra dvd signalene, akkuratt som det var en sperre der, hvordan fjærner jeg denne sperren hvis det kommer igjen?

p.s (vet jeg drar opp en gammal post og sånn, men jeg kjeder meg)