PDA

Vis full versjon : <aLmAnZo> Productions med nytt projekt...

aLmAnZo
18th April 2004, 13:19
Hei, jeg heter Fredrik og har startet opp en filmklubb sammen med noen kamerater og min bror. Vi lager tegnefilm/animasjonsfilm og har så vidt startet med en nytt prosjekt kalt "adopted norwegian".
Plottet er en norsk 17 åring, som bor på barnehjem i Trondheim.
Og i første episode så bli han adoptert av en familie i midtøsten.
Og pga. diverse kulturelle forskjeller så kan dette føre til utrolig mye forskjellig, ikke sant... For å få det hele så virkelighets nert som mulig, har vi med oss en Iraker på laget, som vi bruker som kultur kilde. For serien er ikke rasistisk rettet, men fokuserer på kulturelle forskjeller.
Vi regner første episode til å være ferdig ute på sommeren en gang, kansje i August (2004)... Er det noen som har komentarer på idèen min? Hadde vert utrolig morsomt å høre meniger om dette. Besøk gjerne vår hjemmeside for å lese mer om oss og våre prosjekter. Legg også gjerne inn en hilsen.

aLmAnZo
28th July 2004, 17:54
Vell, adopted norwegian er lagt på is, pga manglende manus ideer. har tenkt å lage en film om en døv mann og hans liv snart, dette blir utfordrende og spennende.

kjetilr
29th July 2004, 07:57
Synd, egentlig. Dette kunne blitt et artig prosjekt å se.

Håper dere kommer gjennom den andre filmen da.

jokke_tryne
29th July 2004, 23:46
kult..eg e glad for at dere e interesert i tegnefilm & animasjonsfilm & shit,fordi d e eg o..HAH!

aLmAnZo
11th October 2004, 19:10
Kan hende vi tar opp projektet igjen, men akkurat nå har vi ikke tid til noen ting, skole foran alt. Neste år er militæret, fader, man får vell aldri tid... :-(
Vi skal prøve så godt vi kan!