PDA

Vis full versjon : Karl - Hahahahahaha!!!

JAG
29th April 2004, 18:51
Supert!!! Morsom!!
Var det en trailer? Jeg får lyst til å se filmen!
Ypperlig disco-dansing og skuespiller talent!
Men hva var grunnen til at dere har brukt old movie-filter?

Per Eivind

kjetilr
30th April 2004, 08:06
8O 8O 8O

Eh... Denne må vel være postet feil???

JAG
30th April 2004, 09:28
Trokke det!

Karl er sist film lagt inn fra i går (29.april) hvis jeg ikke tar feil. Morsom sak.

Per Eivind

Ustabil-Kim
30th April 2004, 09:43
karl ga en fin smak på hva vi kan vente oss, veldig engasjerende.

likte at du tydelig så forskjell på disco-karl og puse-karl.

ble kanskje litt mye snakking til tider, men gjorde ikke noen ting.

jeg vil se mer!

kjetilr
30th April 2004, 11:10
Hehehehe, den var ganske artig. Men noen av de partiene der Karl prater ble litt lange.

GeEzah
30th April 2004, 13:42
Brukte Old movie bare for å gi filmen ett litt 60-70 talls preg. Det var kanskje ikke nødvendig, men det gir også en litt sånn gammel bygde følelse i intervjuene rundt Karl. Kanskje litt mye snakking ja, var meningen at det skulle bli flere sånne innimellom scener med dansing når Karl prater. Men jaja :) Vi skal lage en episode tli ihvertfall neste uke så får vi se hvordan den blir :)

comrad
30th April 2004, 15:24
En kjempe morsom film!

Ekstra morsomt var det at jeg kjente meg igjen nesten over alt.
Morsomt med filmer fra Haugesund :D

Og det var sykt bra skuespill!!!

SuneMan
25th May 2004, 13:39
Dette er uten tvil den beste jeg har funnet her til nå!
Lo meg skakk:)

Gleder meg til neste!!!

bj0rn
1st June 2004, 14:15
Denne filmen er utrolig bra, første gangen jeg så den var den litt kjedelig, men etterhvert har jeg sett den sikkert ti ganger, og den blir bare mer og mer morsom for hver gang. Skuespillet er veldig bra, konseptet er helt genialt.

Håper dere lager mer om Karl, gleder meg allerede :D

GeEzah
7th July 2004, 07:59
Til alle som venter på ny film av Karl. Den blir nok ikke laget før i august da hovedrolleinnehaveren(?), Roy Arne, er på vandring alene i Skottland i 3 uker :) Men det blir fart i sakene så fort han kommer seg hjem igjen.

Takk til alle som har kommentert og stemt på filmen. Motivasjonen vår kommer fra gode og konstruktive tilbakemeldinger :)

Kyrre
9th July 2004, 02:06
Fantastisk! Vi gleder oss allerede! :wink:

Melwasul
2nd November 2004, 10:36
Så den idag, og var ganske bra skuespill! Må skaffe meg slike gode skuespillere.

Men når kommer oppfølgere? (beklager at jeg fikk opp en gammel tråd, hehe)

GeEzah
2nd November 2004, 12:46
takker :)

Vi prøver så godt vi kan for øyeblikket. Vi holder på med manuset til en hel episode (20-25 min) av Karl, men vi vil at når vi først skal lage en episode skal den være veldig bra og veldig morsom også. Så forhåptenlitgvis kommer vi igang snart. Vi har hatt det så travelt med andre prosjekter. Men den kommer.

Vi fikk faktisk oppdrag å lage kinoreklame for en kleskjede med Karl i. Der danser han bare i kleskjedens klær. Den går nå på kino her i Haugesund :)

Ustabil-Kim
2nd November 2004, 13:14
få slengt opp den reklamen da =) jeg vil se.

fikk dere betalt for det? noe sånt ville vel enhver gjort gratis uansett da =P

GeEzah
2nd November 2004, 13:19
Skal få gjort det i løpet av kvelden :)

comrad
2nd November 2004, 15:17
Konge, da skal jeg stikke på edda å se en film :D bare for å få med meg reklamen :D :D :D

Satser på pengene tilbake dersom jeg ikke ser reklamen :P

GeEzah
2nd November 2004, 16:29
du må værr der TIDLIG. Forrige gong eg va på edda, va eg ti minutt før tiå, men fekk allikavel ikkje med meg reklamen... :(