Vis full versjon : Teit Productions
Abrahamsen
23rd May 2004, 23:56
Hei alle!
Ville bare har litt tilbake meldinger fra andre folk når det gjelder vårt ny-oppstarta produksjons selskap "teit productions". vi har egen side ( www.teit.org ) og vi ønsker gjerne at du tar en titt innom og kansje også skriver litt i gjesteboka vår! ta en titt på de forløpige filmene som ligger der å gi din mening også! her på forumet har vi lastet opp blant annet Mandag og patron-tann tony.
Mvh.
Marius Abrahamsen
Erico
24th May 2004, 19:29
Flott side, bra design og godt innhold!
Supert!
Enig mer Erico !
Pene sider.. Driver å laster ned musikkvideoen deres nå 8)
Edit :
Musikkvideoen var kjempeartig !
Håper vi får mer musikk-video bidrag her på Norsk Amatørfilm Forum!!!
Goberg
24th May 2004, 22:33
hehe, det kommer veldig snart flere filmer i arkivet vårt, så det er bare å ta turen innom sidene nå og da.
Disse filmene er av den litt eldre rasen og kanskje ikke like bra som de tre andre filmene som er der, men forstatt bra, hehe
Abrahamsen
30th May 2004, 12:38
hei igjen alle film intresserte.
vi i teit producitons har nå startet opp et forum, der vil vi etterhvert legge ut ting som kan kalles "eksklusive" :D hadde vært kjempe gøy med mange medlemmer der som faktisk kan gi litt konstruktiv ris og ros også, håper så mange som mulig signer opp der...
Mvh
Abrahamsen
danielskjelstad
23rd May 2005, 08:49
Hei
Mulig å låne???
evnt hvor får jeg tak i det til en billig penge???
-Daniel
Stiksrud
23rd May 2005, 15:41
Kult design! Men mener at denne siden ligner veldig på den Ødegård studio (remi) sin! Mulig samme utgangspunkt?
Men hva slags program brukte du?
Kult design! Men mener at denne siden ligner veldig på den Ødegård studio (remi) sin! Mulig samme utgangspunkt?
Men hva slags program brukte du?
hmmm, du snakker om www.odegaardstudio.com? tja, det er samme stil ja, gammel stil, mens deres er litt mere slik "papir" mens min er litt mere, ja... hmmm, treaktig kanskje? uansett, jeg liker begge sidene jeg:D
EDIT: nei synes min minner mere om jern;o
Kyrre
24th May 2005, 09:38
Så laget jo Teit Productions siden sin for et år siden da, mai 2004. :?
Så laget jo Teit Productions siden sin for et år siden da, mai 2004. :?
was bescheiden sie? kan du si meg det? synes ikke designet mitt ligner på teit sitt i det hele tatt jeg :roll: tror du at teit fant opp ideen om en gammel stil?
Kyrre
24th May 2005, 14:46
Det jeg sier remi, er at en ikke trenger å gi noen tilbakemelding på et år gammelt design som Teit sikkert skal bytte ut om ikke lenge.
Det jeg sier remi, er at en ikke trenger å gi noen tilbakemelding på et år gammelt design som Teit sikkert skal bytte ut om ikke lenge.
hmm missforsto sikkert, det hørtes litt rart ut i den sammenhengen 8O
ustedalen
24th May 2005, 18:01
Du hører ikke mye til Teit her på NAF nå lengere :?
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.