PDA

Vis full versjon : Hoyfilm.com

HoyFilm
27th May 2004, 16:53
Hoy!
Vil bare informere om at amatørfilmselskapet HoyFilm endelig har fått seg hjemmeside: www.hoyfilm.com
Her ligger det informasjon, bilder og liknende fra HoyFilms rike filmografi i tillegg til nyheter om filmer i produksjon.
Jeg vil særlig anbefale å sjekke ut traileren til vår nyeste film Stranger.
Gi oss gjerne tilbakemelding.

Mvh. Jonas Svartberg

comrad
27th May 2004, 17:09
Poenget med en trailer er vel å få publikum intressert i filmen du har laget, ved å komme med noe som fenger oss. Vi skal sitte igjen med en følelse av at vi vil se hele filmen.

Men den traileren deres var gørrkjedelig og lyden irriterte meg noe grenseløst.

Dessuten lurer jeg på om dere skal legge ut resten av filmene deres på siden... ?

HoyFilm
27th May 2004, 17:28
Hadde ikke tenkt til å legge ut hele filmen, da den sansynligvis kommer til å bli nærmere en og en halv time lang.

Jeg liker traileren ganske godt jeg, men nå er det jo jeg som har lagd den da. Og musikken kommer kanskje ikke helt til sin rett i denne sterkt komprimerte versjonen.
Dessuten er ikke Stranger ment å underholde de store massene, det er en sær film, ikke akkurat et publikumsfrieri fra HoyFilm sin side.
Men er du interessert i Kant, eksistensialisme og Tarkovkij kan det hende at du finner den interessant.

Kyrre
27th May 2004, 23:44
Jeg synes faktisk traileren var meget bra. Men jeg ville nok kalt den en " teaser" istedet, Den viser noe eller ingenting av plottet, en trailer er en oppsumert og forkortet versjon av alle filmens høydepunkter.

Men uansett, bra kameraføring og elegant lyd (bortsett fra støy problemer fra komprimering)

Filmen ser interresant ut. 8)

Evil_Ash
28th May 2004, 00:19
Jeg er enig med conrad her. En kar som står og røyker å ser på ett vann er ikke underholdning. Jeg må inrømme at jeg ikke så gira på å se hele filmen etter denne traileren...
:(

Men noe jeg hadde likt og se var Arme Riddere!
Jeg vil vite hva som skjer med den gamle damen!!
:D

HoyFilm
29th May 2004, 18:40
Tja, tviler på om du ville satt pris på "Arme Riddere". Det er en skikelig kosefilm, happy ending og greier.
"Careful Wtih That Axe Eugene" tror jeg derimot du kunne ha satt pris på.
Some good old øksemording!

Evil_Ash
30th May 2004, 18:46
Kan du ikke legge ut "careful with that axe eugene" da?
:)

HoyFilm
31st May 2004, 23:05
Jeg ha'kke rettighetene på musikken til Careful... så jeg vil helst ikke legge den ut offentlig.

Evil_Ash
31st May 2004, 23:54
okei... :(