Vis full versjon : Hindring av spoiling i poster
Chandler
2nd June 2004, 19:37
Jeg har nå lagt til en ny funksjon for posting på forumet. Som dere ser på knapperaden dere kan velge font-størrelser o.l. har det nå kommet en ny funksjon som heter "Spoiler". Denne kan dere bruke når dere avslører plot og hendelser (og andre passende ting) i filmer dere kommenterer (det være seg amatør- eller proff-filmer). Dette gjelder ikke bare nye filmer, men også gamle. Det finnes alltid en eller annen som ikke har sett den som kanskje kan få filmen ødelagt hvis noe blir avslørt.
Denne avsløringen dere da poster vil se sensurert ut, men når dere markerer teksten vil det som står bak komme frem. Prøv med eksemplet nedenfor:
Gratulerer! Du klarte å markere teksten for å lese det som stod her. Hadde dette vært en avsløring hadde ingen kunnet lese den ved en feiltakelse
Håper alle kan passe på å bruke dette når dere kommenterer/lager nye poster slik at dere ikke ødelegger for andres filmopplevelser, selv om dere ikke gjør slik med vilje.
Erico
2nd June 2004, 20:51
Flott, smart funksjon å legge inn!
Kan denne bli brukt til å få ut raseri i form av ordbruk som ellers ville vært forbudt på forumet også? :P
Evil_Ash
3rd June 2004, 01:40
Hvis du ikke har sett slutten på "The Passion of Christ" så ikke se bak denne spoileren:
Jesus blir korshengt helt på slutten av filmen...
:D
miami ulf
4th June 2004, 10:47
Som i "sanger fra andre etasje": Jesus døde fordi han ikke hadde noen foretningsidè.
SuneMan
4th June 2004, 12:16
Veldig bra Chandler! Innovativt!
Freddern
1st July 2004, 12:43
jeg bare prøver:
HAAHAHAHAHAAHA!!!! DU MÅTTE LESE!! DU ER NYSGJERRIG DU!!
Remi
3rd October 2004, 14:01
hehe
hvor fikk du spoilerfungsjonen fra? var det fra en nuke side?
http://www.nukenorway.com eller http://nukecops.com :?:
bare lurer jeg, hehe :D
Melwasul
3rd October 2004, 14:06
meg må trene med å spolere
men det skal jeg prøve å bruke dersom eg spolerer noe, eller hva er norsk ord for spoiler?
Ustabil-Kim
3rd October 2004, 14:07
evil ash: hahahaha
foresten, har du begynt på den filmskolen enda?
clarion
3rd October 2004, 15:35
Hvis du ikke har sett slutten på "The Passion of Christ" så ikke se bak denne spoileren:
Jesus blir korshengt helt på slutten av filmen...
:D
:lol: :lol: :P :lol:
Vel, er det noen som har sett "Life of brian" her ?
I følge bibelen så tror jeg det tok 3 dager for jesus på korset for å dø, og filmen skulle vise de siste 12 timene ... hmmm .. burde i grunnen bare hengt på korset dah ?
Forøvdrig en skikkelig nedtur av en film, mye hype, for forbannet møkkafilm, møkkahistorie, elendig skuespill, teit manus, kvinnelig jævel?, HVOR f%#€% BYTTER MAN DEN TILBAKE en film av en ellers meget god filmskaper (Mel Gibsom - bravehart) ;)
MVH
Tor-Bjarne
Remi
3rd October 2004, 15:44
jeg hadde faktisk et spørsmål altså!!! :?
hehe......
Mazter_Man
3rd October 2004, 17:13
Dette var jo drit fett!
Kult ass!!
Det var en gang en møkka bil som skulle smulge no' sprit over grense. Fy hehe.. trodde du jeg skulle banne nå!! 8) søren dette var gøy! :P :P
Crocco
3rd October 2004, 22:32
Kul funksjon
Får håpe folk ikke tar helt av med spoiler, slik at vi slipper å markere noe i hvert innlegg... Næh... Det er nok bare denne topic'en som er slik :P
Funka det? Jaddah...
Chandler kan arbeidet sitt! :D
Chandler
3rd October 2004, 23:35
Takk for alt skryt :)
Og funksjonen er egenutviklet av meg selv basert på en tilsvarende funksjon jeg så på en annen side. Jeg likte denne funksjonen og reverse-engineer'et det inn på disse sidene.
Etterhvert vise det seg (når de la inn en tilsvarende funksjon på et annet forum) at min implementasjon var identisk med en som allerede lå tilgjengelig på nettet (ikke spør meg hvor). Men det beviser vel egentlig at jobben jeg gjorde må være god siden andre har klart å utvikle nøyaktig det samme og gjøre det tilgjengelig for resten av verden... men ikke tilgjengelig nok for jeg fant den jo ikke å måtte lage den selv... men jeg tillater meg å skryte litt av meg selv og 8)
Evil_Ash
4th October 2004, 16:02
evil ash: hahahaha
foresten, har du begynt på den filmskolen enda?
Halla. Ja, jeg har begynt på filmskolen nå. Det er fett. Lærer mye om dagen. Det blir konsentrert mest på historiefortelling. Men det er jo i bunn og grunn det film er..
Men det er dødsgøy og studere sin hobby ass... Det anbefaler jeg.
Men tilbake til spoilertema..
Slutten til Lord of the rings: Ringen blir ødelagt.
kjetilr
5th October 2004, 08:31
Jeg fant en bug i den funksjonen , Chandler!
Ikke en stor en, men likevel... Legger du en link i det som skal skjules så synes linken fortsatt.
Dette er bare tekst :
Tralalalala, jeg er en liten tekst
Dette er med link :
Tralalalalaa, jeg synes (http://groups.msn.com/ocpb)
Remi
6th October 2004, 19:05
wow, blir skikkelig imponert! :D
chandler kan sine ting :D
hvor lenge har du holdt på med nuke? skal nok lang tid å lære seg alt sammen 8O bare se på den tørketrommelbæsj-siden jeg har: www.odegaardstudio.com :lol: :oops: :lol: 8O det er noe nissehår det!!! :x skulle ønske jeg kjente noen som kan nuke som kunne hjelpe meg...
det er vel ikke tilfeldighvis noen her som har peiling på nuke :?:
bare spør......
Remi
12th December 2004, 14:38
farge
farge
farge
farge
farge
farge
farge
farge
ett lite promlem...? :wink: :D
HenrikSolberg
12th December 2004, 14:46
Er ikke noe problem det! Hvis man skal skrive en spoiler så skriver man med svart tekst!!!
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.