PDA

Vis full versjon : Atter ein Eggstøkk

ku
9th June 2004, 12:52
Den neste filmen til Norbygdi Productions er nå i planleggings stadiet. Manuset er under diskusjon og nesten vedtatt. Manglar nokon småting bare før alt er på plass. Men så skal det skrivast med dialog og greier. Men håpar på at me ska klare og få filma den iløpet av sommaren.

Det vil bli eit gjensyn med Sigur og Greggar, i ein Crazy action thriller denna gongen. S&G har fått mafian på nakken og må kvitte seg mæ det reinaste tungtvatnet verden he sett sida Vemork hadde si glans tid. Eg kan og røpe at me vil få sjå flerie sider av karakterane og ikkje minst vil historien uppsøke dei.

Forløpig arbeids tittel er: Kampen om tungtvatnet : Ei søge om S&G

Evil_Ash
9th June 2004, 13:00
Det høres fett ut! Lov meg større eksplosjoner, fetere bil jakter og kick ass slåss kamper! :D

ku
9th June 2004, 13:03
Seff 8)

Evil_Ash
9th June 2004, 13:05
Det er fett. Men holdt du ikke på med en film for litt siden? Du sa du redigerte så masse at du ble lei av film.. eller tar jeg feil nå?

ku
9th June 2004, 13:12
Det var eggstøkkan eg meinte da.. + at etter x antall visninger og masing begynnte vi å bli litt lei hele filmen. Men nå er det på'n igjen med friskt mot og nye kaffekanner!

Evil_Ash
9th June 2004, 13:22
det er bra. Gleder meg til mer action fra dere. Men prøv og tenk på kamera føring, stødige kamera bevegelser og panning osv.
Noe jeg så dere manglet i Eggstokkan. Det som driver filmen er morsomme karakterer. Hvis dere får til begge deler blir det helt supert!
Slik at det ser ut som en film og ikke en hjemmeproduksjon hvis du skjønner hva jeg mener... :)

andy
9th June 2004, 13:56
gleder meg til å se resultatet. likte den første eggstøkkan masse!

Gaute
10th June 2004, 21:28
gleder meg til å se resultatet. likte den første eggstøkkan masse!

hehe. Det er ikke Eggstøkkan 2 da :P Vi er bittelitte grann mer orginal en som så.. Nå kommer 'To Eggstøkkar' før 'Atter en Eggstøkk'