Vis full versjon : Extreme Studios - Ny web side!
Extreme_Studios
10th June 2004, 15:57
Halla!
Da er den nye siden til Extreme Studios ferdig!
Jeg ble nettopp ferdig med php, design osv..
Nå er det bare til å fylle den opp med bra stoff ! :D
Ta en titt : http://www.extreme-studios.tk/
Kommentarer? 8)
Erico
10th June 2004, 16:45
Fikk 404 når jeg trykket på linkene.
Extreme_Studios
10th June 2004, 16:59
[quote="Extreme_Studios"]
Jeg ble nettopp ferdig med php, design osv..
Nå er det bare til å fylle den opp med bra stoff ! :D
quote]
Altså, jeg er ikke ferdig med selve innholdet !
Designet jeg tenkte på her! :P
bj0rn
12th June 2004, 01:50
Helt ok, men så definitivt ikke mer en det. Likte ikke fargene, alt for mye hvitt, og "hovedbildet" virket ikke særlig proft laget... Bare slengt noen filtre o.l. på en svart bakgrunn i Photoshop? Men jeg har sett mye verre sider da...
Extreme_Studios
13th June 2004, 23:21
Hehe.. Tusen takk for kritikk!
Bilde skal ikke se proft ut.. først og fremst!
Jeg skal skifte det ut senere, når jeg har blitt ferdig med selve EXS logoen! Fargene skal justeres osv.. Lett med PHP base! Bare til å finne home.php / index.php og skifte litt så har hele siden skifta design!
Jaujau! Lagt ut siden " Filmer " nå!
Andresen
13th June 2004, 23:36
og bytt font... for all del...
Extreme_Studios
14th June 2004, 13:54
Ehhh.. Kan du fortelle meg hva som er galt med den mest brukte og mest normale fonten?
Extreme_Studios
14th June 2004, 13:57
og bytt font... for all del...
Btw..
http://www.kimandresen.com!
Tror jeg seriøst ville holde kjeft, hvis jeg hadde klaget på andre og selv ha en side som ser HELT forferdelig ut.... :oops:
Ustabil-Kim
14th June 2004, 14:21
dårlig taper eller Extreme_Studios ? haha
Extreme_Studios
14th June 2004, 17:36
Nei. Det er jo tross alt en profosjonel som har hjelpt meg igjennom dette! Har god respons fra maaange plasser nå!
Men siden hans var dårlig, så kommer han og klager på meg! Det blir bare for dumt..
Easyfrag
14th June 2004, 17:41
jeg synes sida var helt grei, fonten også. Men jeg er ikke verdens største fan av det toppbildet. Hadde du fått noe som så litt proffere ut på toppen tror jeg sida hadde løfta seg til et nytt nivå.
Ustabil-Kim
14th June 2004, 17:42
han klagde ikke, han kom med forbedringer.
har du fått hjelp av en proff til å lage den siden?
den så ikke akuratt proff ut, men det ser helt greit ut liksom.
synes bildet øverst er ALT for stort.
Eagle12
17th June 2004, 20:18
Har en del ting jeg kan sett fingen på, sett bort ifra fonten. Jeg kan sikkert hjelpe deg litt med litt grafiske elementer om du vil (PM meg..), håper logoen blir bra..! :)
Goberg
17th June 2004, 20:28
syntes helt ærlig at du skal bytte font, ikke for å være frekk. men times er ingen font for skjerm. På skjerm og web skal man bruke en font uten seriffer (de små kantene på bokstavene). Bruk heller en font som verdana eller helvetika, det blir mye mye mye lettere å lese det som stør der da. tenk på at folk kanskje sitter med gamle dårlige skjermer fra 1992 og da ser times ut som noe møl bare.
dette her jeg lært på skolen :P
Extreme_Studios
21st June 2004, 01:56
På skolen og i hjemmet sitter vi da med Dell 19tLCD og Sony 19tCRT skjermer så jeg for ikke med meg alt det "gale"!
Men jeg regner også med at folk ikke sitter med skjermer fra 1992... :lol:
Extreme_Studios
21st June 2004, 02:53
Sånn!
Da har jeg fikset Fonten til Verdana!
Banneren, topp logoen sliter jeg med! Nå har jeg bare satt ut et bilde av en BMW M3 jeg tok bilde av for noen uker siden.
Holder på med logoen nå, prøver å finne på noe bra..
Jaja!
God Natt kjære film folk!
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.