Vis full versjon : tilbakemelding på Crystal-klart traileren
Freddern
21st June 2004, 21:49
Hva syntes dere om Crystal-klart traileren?? filmen kommer etter sommeren..
Evil_Ash
21st June 2004, 21:55
Jeg får en feilmelding når jeg prøver å laste den ned. Ett eller annet er feil med linken..
Freddern
21st June 2004, 21:59
Dn funka nå da!!!! jeg prøvde dn for 30 sekunder sia og da funkan...
Kul musikk som hører med til action-bilder !
Men, hadde dere hatt med mer video til musikken, hadde det blitt mye bedre...
Enten det, eller så får dere avslutte teaseren tidligere, slik at ikke musikken bare fortsetter uten nye bilder på slutten av teaseren.
Ellers så synes jeg det er litt underholdning i å se at andre slår seg litt :twisted:
Tom
Evil_Ash
21st June 2004, 23:52
Nå funka den.. Tja. Hva skal jeg si om den her? Jeg tror jeg har sett noe sånn lignende før... :?:
Hmmmmmmm....
Har jeg sett noe sånn her før?
Hmmmm.. (Tenke, tenke..)
:!:
AHA! Jackass ja! Det er sånn Jackass greier ja!! Hehehe.
Gjør dere like crazy ting som Jackass gutta da?
Freddern
22nd June 2004, 08:07
Vi prøver ikke å herme.. vi skader ikke oss selv.. Vi tar IKKE sånn Papecut ting osv... vi gjør morsome ting.. finner en planka som sklir lett på trapper og kjører ned trapper osv....... Filmen kommer på denne siden etter sommeren, men det er kansjke fordi jeg har ingen FTP server som kan ta i mot filer som blir så store som dn.. så jg må låne mg en liten plass på en FTP server.. det hadde vært greit om noen ville ta av en plass...
Freddern
23rd June 2004, 19:41
Crystal-Klart filmen begynner og bli ferdig snart.. mn vi har noen stunt igjen som skal blir gjort før rulle teksten kommer.... hva synes dere om traileren?? d var bare noen få klipp av 100... hehe.. bare vent og se.. jg tipper filmen vil ha en lengde på 20-30 minutter.. eller mer
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.