Vis full versjon : Traileren til filmen som jeg ble anmeldt for
Ustabil-Kim
22nd June 2004, 12:20
her er altså traileren til den filmen som jeg ble anmeldt for.
hu dama på starten og slutten som har anmeldt meg.
http://www.ustabil.com/filmer/Ustabil%20trailer.wmv
fikk foresten ikke tilbake tingene mine i avhøret i dag, det var kjipt.
men fant ut at de ikke hadde ransaknings eller beslagleggings ordre =).
trailern kommer på nedlastninger etter hvert å.
kan godt si litt om hva dere synes, hehe[/url]
Andresen
22nd June 2004, 13:51
HEHE så jævli bra hu dama da hehe...
ler meg ihjel...
har en sånn jackass video selv..fra gamle dager hehe..
men jeg måååååååå få se hele.. legg den ut på en hemmelig server a hehe.. eller send meg den.. må se
Ustabil-Kim
22nd June 2004, 14:31
søk på ustabil filmen på dc++ ellerno, burde finne den der =)
comrad
22nd June 2004, 15:30
F*** for ei kjerring!!
Hva var det dere gjorde som hun reagerte på da ?
Ustabil-Kim
22nd June 2004, 15:31
la henne ut på internet
Evil_Ash
22nd June 2004, 17:10
Wow.. :) Det var skikkelig jackass greier det.
Dere er crazy da. Gleder meg til å se hele filmen.
Men jeg ser for meg at du juger med at politiet har tatt datamaskinen din. Dette er bare ett promoterings stunt du har satt i gang.
Eller hva Ustabil-Kim? :D
Alle har jo lyst til å se filmen når du promoterer med at du har blitt anmeldt for den.. :wink:
Freddern
22nd June 2004, 18:40
det er sant at PURKEN har tatt maskinen hans.. han har ikke noe utstyr.. Så han bruker laptop :( håper det går bare Ustabil-kim
b1rken
22nd June 2004, 18:54
Stakkar Kim, sitter uten pcn sin , og utstyret sitt. Også begynner du å tvile på han Evil_Ash. Ikke bra, ikke bra! :P:P :lol:
Ustabil-Kim
22nd June 2004, 21:41
hahahha jo, sant det. hadde hvert et genialt promoterings stunts.
men men, bare å vente og se til jeg publiserer opptaket jeg gjorde av at jeg klikket på avhøret.
Ironi det du skrev om trailern evil ash?
fått så mye dritt igjennom tider at det blir vanskelig å skille fra ironi og ekte vare etter hvert, hehe =P
vi lager forsåvet ikke "jackass", men litt mer sånn underholdning mellom de delene hvor voksne klikker på oss uten spesielt grunn til det. det som er morro hehe
Chandler
22nd June 2004, 23:07
En ting du bør passe deg for ved å ha denne dama med i videoen er å bryte Åndsverkloven §45 som sier at "Fotografi (inkludert video) som avbilder en person kan ikke gjengis eller vises offentlig uten samtykke av den avbildede"... Og jeg har en følelse av at dama ikke har gitt dere lov til å ha henne med i filmen.
Men jeg skal ikke fortelle det til noen jeg :)
Ustabil-Kim
23rd June 2004, 00:22
takk som opplyser, men vi har ikke brutt den loven.
internet siden vår er ikke "offentlig".
derfor har hun heller ikke anmeldt meg for den paragrafen der =).
jeg er anmeldt for å være plagsom/farlig/noe ellerno.
ikke æreskrenkelse engang.
men men, de vinner aldri denne saken.
Ustabil-Kim
23rd June 2004, 00:29
hun står faktisk å sier "hver så god og film meg, men regn med å få det med asssssaa" i filmen.
ikke spør meg hva hun mener med det, kom bare dumt ut av kjeften på hu uansett.
Chandler
23rd June 2004, 10:08
vi har ikke brutt den loven. internet siden vår er ikke "offentlig".
Parafrasert fra datatilsynet.no (http://www.datatilsynet.no/dtweb/art_1341.html):
Publiseringen av bilder på internett vil falle inn under åndsverkloven § 45c. Mange har likevel frem til nå gjemt seg bak argumentet at de har en privat hjemmeside (En "uoffentlig" side - Red.), og at de som privatpersoner kan legge ut omtrent hva de vil av bilder og andre opplysninger om venner og kjente. EU-domstolen har derimot nylig slått fast at dette ikke kan brukes som argument ved publisering på Internett, der bilder av gjenkjennelige personer blir gjort tilgjengelige for et ubestemt antall personer. Enhver som publiserer bilder på nettet må derfor også forholde seg til personopplysningsloven.
Tror nok ikke at hun sier "Vær så god og film meg" kvalifiserer som at hun har gitt sitt samtykke for å legges ut på internett.
Men dette blir bare paragraf-ridning fra min side.
Traileren var grei den, men Jackass-filmer er ikke helt min greie.
Hvis jeg skal utsette noe må det være teksten på slutten som varte altfor lenge.
Hanasand
23rd June 2004, 14:39
Haha hva faen...? :D
Evil_Ash
23rd June 2004, 14:54
Ironi det du skrev om trailern evil ash?
Det var faktisk ikke ironi. Det så crazy ut. :)
Ustabil-Kim
23rd June 2004, 17:03
hehe takk evil ash.
og chandler, den opplysningen var grei å få =)
takk skal du ha.
andy
23rd June 2004, 19:24
hvis dette IKKE er jackass, da lurer jeg på hva jackass er, for det ser HELT likt ut! ;)
kjetilr
23rd June 2004, 22:30
Eh.
Et lite spørsmål bare...
Hva i alle dager får dere dere til å drive med dette Jackass-opplegget? Smerte er gøy liksom?
Og la oss håpe at onkel ikke finner noe snusk på maskinen som ble beslaglagt :wink:
-Kjetil
Ustabil-Kim
24th June 2004, 00:44
om de starter opp dataen min, eller ser på en tape, så har de allerede mistet jobben =P
så det skjer nok ikke, hehe
kjetilr
24th June 2004, 08:04
Vel... dersom det foreligger ransakelsesordre har de jo faktisk lov til det...
Regner ikke med de hadde tatt med seg pc'n din hvis det ikke hadde gjort det. Og så lenge det foreligger en anmeldelse har de rett til å sikre seg bevis. Det er vel derfor de tok med seg pc'n din også. For å unngå bevisforspillelse.
De tar da ikke med seg pc'n for å ha den stående til pynt... :wink:
Ustabil-Kim
24th June 2004, 11:54
de hadde ikke ransakning eller beslag ordre =)
det som er det fine med hele saken.
og nei, det hadde ikke hatt lov til å skru på dataen min med ransakningsordre heller.
data regnes som dokument, og det skal være forseglet helt til dommeren ser på det.
kjetilr
24th June 2004, 18:15
Da skjønner jeg ikke dette...
Hvorfor tok de maskinen din da?
Du må nok regne med at de ser hva du har der uansett...
kjetilr
7th July 2004, 19:22
Nå, har du fått tilbake maskinen din? Og hvordan går det med saken? Er den henlagt ennå?
Ustabil-Kim
9th July 2004, 01:14
har ikke fått noen av tinga tilbake enda.
var i enda et avhør for litt siden.
de prøvde å gi meg en bot, men siden den var langt over 1000kr så takket jeg fint nei.
så nå er det bare advokaten min som ordner ting, jeg får vel bare vente og sånn på rettsaker.
men det blir morro =)
Kyrre
9th July 2004, 02:08
Hehe, traileren var iallefall rimelig vittig! 8)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.