Vis full versjon : Ny film fra Ibsen Art
bj0rn
30th June 2004, 16:40
Vi i Ibsen Art har nå laget en ny film, den heter "Slå Følge" Det er en kortfilm, og den varer i 1 minutt og 22 sekunder. Jeg vil ikke røpe for mye av hva den omhandler, men du kan laste den ned på filmseksjonen på http://ibsenart.mine.nu , og du finner den også under nedlastinger på denne siden!
Last ned og kom med dine kommentarer her :D
Andresen
30th June 2004, 17:50
HAHA, den var bra.. Kort, kul og enkel..
Easyfrag
30th June 2004, 23:01
Den var utrolig bra, stå på!
bj0rn
30th June 2004, 23:39
Takk for positive tilbakemeldinger!
Vil bare tilføye at vi er litt ekstra stolte av denne filmen, fra vi begynte å filme til den var ferdig redigert brukte vi bare 4-5 timer.
Kom forresten på at jeg også kan legge den til på siden her :p
Flere som vil uttale seg?
comrad
1st July 2004, 21:47
Kom med tilbakemeldinger da folkens!
Kan fortelle dere at filmen tok ca 5 timer og lage fra vi begynte å samle folk til filen var et ferdig produkt. Ideen fikk jeg helt sånn ut av det blå en dag jeg, bj0rn og Eagel12 satt nede i kjellerstua til bj0rn! Det var egentlig bare ment som en spøk, men resten av gjengen likte den så da var det bare til å finne frem kameraet og begynne å filme :D
Ustabil-Kim
2nd July 2004, 13:39
siden dere vil ha tilbakemeldinger regner jeg med at dere ikke blir irritert over negative ting også.
filmen var.... amatør, akuratt som vi er.
jeg synes ikke den var så veldig bra, selv om jeg trakk litt på smilebåndet når jeg så han begynte å dytte bilen.
og for å være helt ærlig, når vi leste at det sto at dere hadde brukt 5 timer på det og var stole så lo vi godt her i salen.(kan hende det er fordi vi ikke har sovi på en stund da).
uansett, jeg har nok aldri brukt mer enn 5 timer på noen av filmene jeg har lagt ut her på forumet, derfor var dette litt morsomt.
men, som sagt, jeg dro på smilebåndet, og det er mange andre mye dårligere filmer på denne siden, hehe.
stammer foresten dette fra en gammel vits?
bj0rn
3rd July 2004, 11:20
I forhold til dere kan det godt være fem timer er mye, men vi har en tendens til å være sykt ineffektive, og derfor var vi litt stolte, i forhold til hva vi har klart tidligere lissom.
Dessuten var det ikke fem timer med filming, vi brukte ca en time på filmingen, og har også filmet en del som vi droppa! Resten av tida gikk stort sett med til å spise og redigere osv...
Uansett,, greit med tilbakemeldinger! Er ikke menigen at folk skal hyle av latter heller!
"Storyen" er ikke basert på en gammel vits, men som comrad har nevnt, kom det bare opp under en helt ordinær samtale, og var ikke ment som en filmide i utgangspunktet.
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.