PDA

Vis full versjon : Tilbakemelding på Dragostea Din Tei Russe Videon!!!

Freddern
2nd July 2004, 20:41
Hei! Håper noen har både posetive og negative tilbakemeldinger å gi denne musikk videon!

Freddern
2nd July 2004, 20:55
Grunnen for at jeg valgte denne sangen er fordi disse bussene du ser på filmen har vært med på og gjøre sangen kjent, men det var en buss som brukte den som buss sang og gjorde den kjent slik at alle andre spilte den og bussen het Golden Jubilee! Dissa gutta har jeg møtt mange ganger søstra mi var med på den 100 ganger når de festa på tryvann og på Lillahammer!! Bare sånn at dere vet historien om hvorfor jeg valgte Dragostea Din Tei!

Ustabil-Andreas
2nd July 2004, 21:19
Hmm...ok først det negative.. sangen suger... kjedelig innhold.. og du har bare det samme om og om igjen. Viss du har 2 min opptak lager du ikke 5 min lang film.. da lager du en 2 min lang film,men viss du hadde gjort det hadde den fortsatt vært uinteresang. Det positive............

Freddern
2nd July 2004, 21:29
problemet var at! Når refrenget kom så kan jeg liksom ikke ha noen som står og prater og røyker det passer ikke inn derfor måtte jg ha når noen danset!!!!!!!!! Og det var ikke bare 2 min film det var 16 min.. men resten var bare når bussene kjørte og masse annet!!

du måtte lese ja!!

bj0rn
3rd July 2004, 11:27
problemet var at! Når refrenget kom så kan jeg liksom ikke ha noen som står og prater og røyker det passer ikke inn derfor måtte jg ha når noen danset!!!!!!!!! Og det var ikke bare 2 min film det var 16 min.. men resten var bare når bussene kjørte og masse annet!!

du måtte lese ja!!

Så hvorfor gidde å lage en musikkvideo da?

Evil_Ash
4th July 2004, 15:11
Dette var ikke en musikk video. Det var kjedlige greier som bare gikk om og om igjen. Pluss at sangen suger ja. Jeg blir forbauset hvis noen synes dette var underholdene og bra...

Freddern
6th July 2004, 22:06
dette var bare noe gøy jeg lagde også da! Dette er jo et amatørfilm forum... :lol:

Anette
7th July 2004, 18:21
Heisann! var russ i år selv, og må bare få sakt at det der er kanskje en dårlig sang, men det er grom russesangen liksom. Ingen kan komme her å si at den suger! :P Tror det er en litt intærn greie det der, videoen appelerer jo tydligvis til russen- fikk igjen mange gode minner av å se den videoen. Kanskje litt mye repitisjon, og begrensa med video opptak rett og slett. Synes likevel du har tatt med mange bra bilder.

Freddern
7th July 2004, 18:26
var du på en spessiel buss?? kjenner du noen fra Golden Jubilee kjenner du 1 som heter Magnus der??

Anette
7th July 2004, 18:30
Nei kjenner nok ingen av dem..
Er fra Drammen selv da.. hva på en bil der som het Kasji Basjæmnes.
Mye mulig jeg har sett de bussene på Tryvann eller andre steder, men det husker jeg faktisk ikke.. uansett ble den snagen spilt over hele norge, det er jeg ganske sikker på!

Freddern
7th July 2004, 18:54
den ble spilt over hele norge helt til Goldenjubilee gå ut sangen på siden dems.... www.goldenjubilee.no