Vis full versjon : Vad tycks om hemsida?
kobe
14th July 2004, 01:13
Hej.
Se min nya hemsida www.tonyjohansson.net
och ge mej tillbakamelling om vad ni tycker.
;)
Evil_Ash
14th July 2004, 01:40
Det var en veldig fin og oversiktlig side må jeg si. Jeg har ikke noe å klage på der.. :D
manti
14th July 2004, 11:41
jepp. behagelig side. nice look, fete farger. oversiktlig og grei. lizzzm!!!
Kyrre
14th July 2004, 13:01
Veldig, veldig pen og oversiktelig hjemmeside! 8)
andy
14th July 2004, 14:35
enkel, oversiktlig, fin. akkurat sånn jeg vil ha det.
2 tommler opp :D
Lekker side, enkel og tydelig i form, oversiktelig. 8)
bj0rn
15th July 2004, 00:24
Ooohh, nice, den siden var deilig å se på rett og slett. Likte spesielt de bildene som var fra filmene, så ut som om du hadde fått til en skikkelig bra "film-look", som så mange andre på siden her streber etter ;)
Kyrre
15th July 2004, 01:16
så ut som om du hadde fått til en skikkelig bra "film-look", som så mange andre på siden her streber etter
Ja, det er jeg også enig i, men det er først og fremst bildekvaliteten og oppløsningen på kameraet hans som imponerer meg. Trolig fordi utstyret hans er et Canon XL1s 8)
Forresten bj0rn, se filmen hans "Annderledes", han viser at svenskene virkelig kan lage film!
Evil_Ash
15th July 2004, 04:18
Det er først å fremst hva man forteller som er det viktigste.. Ikke hvordan filmen ser ut. Folk er så opptatt av å få "film-look". Det er ikke det som er det viktigste...
kobe
15th July 2004, 10:53
[quote], men det er først og fremst bildekvaliteten og oppløsningen på kameraet hans som imponerer meg. Trolig fordi utstyret hans er et Canon XL1s 8)
På annerledes brukte vi DVC Pro kamera, och inte min XL1-s :)
Bara så ni vet ;)
kobe
15th July 2004, 10:56
Det er først å fremst hva man forteller som er det viktigste.. Ikke hvordan filmen ser ut. Folk er så opptatt av å få "film-look". Det er ikke det som er det viktigste...
Tycker att det är ett viktigt samarbete mellan dom båda för att det skall bli en fin, bra och intressant film :)
Chandler
15th July 2004, 12:46
Etter at det bare har kommet positive kommentarer på denne hjemmesiden er det vel på tide med noen negative... muahahaha! :twisted:
Layouten er fin og enkel og alt det, men det er fremdeles ting jeg ikke liker. For det første er all informasjonen samlet i en liten firkant på midten av skjermen med da mye hvitt fyll rundt. Dette gjør at det store hvite området kræsjer med den øvrige designen. (Dette blir selvfølgelig mer gjeldende ved større oppløsninger).
Det andre punktet jeg mislikte stort var bruken av Flash. Jeg innrømmer det gjerne. Jeg hater Flash! Ja, man får til fine designer og kule funksjoner med det, men det legger alt for store begrensninger på brukeren. Alt som står av tekst på hjemmesiden kan da for eksempel ikke kopieres og limes inn i et annet dokument. Sidene blir også tunge å dra rundt for de som ikke har kraftige maskiner (eller for oss som må surfe via terminal-klienter på jobb). Og sist, men ikke minst, krever det at brukerene har installert Flash på sine maskiner.
Denne hjemmesiden kunne fint blitt laget i ren HTML og sett like pen ut.
Kyrre
15th July 2004, 13:00
På annerledes brukte vi DVC Pro kamera, och inte min XL1-s
Bara så ni vet
Dette var skuffende. Jeg som trodde en kunne får så vakre bilder med et Canon XL1s :?
kobe
15th July 2004, 13:05
På annerledes brukte vi DVC Pro kamera, och inte min XL1-s
Bara så ni vet
Dette var skuffende. Jeg som trodde en kunne får så vakre bilder med et Canon XL1s :?
På hemsidan kan du kolla in "facket och politiken". Den är skjuten med min XL1-s
;)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.