PDA

Vis full versjon : Sony DCR-HC1000

Freddern
25th July 2004, 19:09
er det ingen som har hørt om SONY DCR-HC1000 her?? den har ikke kommet ut i butikken, men jeg trudde at sånne folk som kan mye om kamerar og film viste om det kamera.. jg er jo amatør som fleste parten er og jeg viste om det. jeg fikk vite det av en sony type.. Det kamera er godkjent til å brukes som Produksjons Kamera

elevator
26th July 2004, 01:06
Tja. Tviler paa at du vil oppnaa oonsket kvalitet med DCR HC1000, veldig tvilsomt at det kan brukes som produksjonskamera. Hvis det er en produksjon som ikke trenger saa veldig god kvalitet kan alt brukes, det kommer seg, men jeg vet ikke helt hvor godt det fungerer i praksis med tanke paa mer en ren amatoor filming.

Ellers, les mer om DCR HC1000 i linken under:

http://www.camcorderinfo.com/content/sony-dcr-hc1000-camcorder-announcement-trv950-05_10_04.htm

Freddern
26th July 2004, 16:40
En fyr i Sony Norge sa at kamera er ekstremt bra!!

bj0rn
27th July 2004, 01:03
En fyr i Sony Norge sa at kamera er ekstremt bra!!

Men det må vel kunne påstås at en som jobber i Sony Norge er litt inhabil ang. uttalelser om deres egne produkter :wink:
Selvsagt sier han at kameraet er ekstremt bra, for da kjøper du det forhåpentligvis, og Sony tjener litt mer penger :D

kjetilr
27th July 2004, 07:49
Enig der, men man er jo som regel safe når man kjøper et Sony-produkt. God kvalitet.

Men, prøv det i butikken, eller spør sony-fyren om du kan få prøve det. Da finner du fort ut om hvordan det oppfører seg f.eks. når det er mørkt.

bj0rn
27th July 2004, 11:22
Enig der, men man er jo som regel safe når man kjøper et Sony-produkt. God kvalitet.

Jaja, såklart. :D
Er stor tilhenger av Sony selv jeg, har et sony kamera som jeg er ganske fornøyd med. Har også kjøpt flere andre Sony produkter opp gjennom tidene og det pleier å være gode greier!

Freddern
27th July 2004, 15:57
han som sa at det kamera skulle være bra har fått en versjon av det allerede fordi han jobber i Sony Norge, det var derfor han sa det til meg. han har også holdt på mye med film

Anonymous
16th August 2004, 08:47
Kameraet må være veldig bra i forhold til pris. Husker jeg riktig da koster litt over 12k og det er for et 3CCD kamera som er en mini utgave av TRV950.