PDA

Vis full versjon : forsinkelse i teksten

audun1
29th July 2004, 19:30
hei. er det noen her som vet hvordan du kan lage det sånn at teksten flytter på seg men litt henger igjen. det var vel litt dårlig forklart men.....

kjetilr
29th July 2004, 20:32
Ja, det var det... :P
Forklar litt nærmere så får vi se om vi kan hjelpe deg.

Freddern
29th July 2004, 21:08
hmmmmm! først må du animere en tekst slik at dn fløtter seg og da bruker de motion også animere du, det burde du kunne! Så tar du og legger flere klipp over hverandre, men det klippet som skal ligge over må litt lengre fram enn det klippet som er under også legger du på den overgangen som gjør han bilde eller teksten kommer sakte fram, så er det ferdig... litt dårlig forklart, men vis jeg skal gå inn på detaljer tar det sååååå langt tiiiiid! men håper du forsto!!

audun1
29th July 2004, 22:17
hmmmmm! først må du animere en tekst slik at dn fløtter seg og da bruker de motion også animere du, det burde du kunne! Så tar du og legger flere klipp over hverandre, men det klippet som skal ligge over må litt lengre fram enn det klippet som er under også legger du på den overgangen som gjør han bilde eller teksten kommer sakte fram, så er det ferdig... litt dårlig forklart, men vis jeg skal gå inn på detaljer tar det sååååå langt tiiiiid! men håper du forsto!!

jeg skal prøve tusen takk for tipset. jeg har flere spørsmål angående den nye kortfilms filmen jeg mekker på så håper dere tar en titt på de også.
takk. hilsen audun