Vis full versjon : Skumrings-look
Filip
6th August 2004, 17:25
Har laget en liten test-trailer til en kort skrekkfilm vi skal lage. Filminga bør foregå på dagtid med hensyn til et kamera som bør ha en del lys. Vil allikevel at det skal se ut som skumring en del av tida, og vil gjerne ha tilbakemelding på denne:
http://fluefiske.net/bilder/skogen2.wmv
Effektene er lagt til i Premiere, utenom introen, som jeg må vedgå er en nokså lik sak som en After effects tutorial jeg fant på xtreme-is-back.com. Den blir nok forandret noe etter hvert, siden jeg trenger litt tid på å lære programmet skikkelig.
Thomas
6th August 2004, 18:25
gled dere til filmen folkens. Vi begynner å filme snarest mulig. Håper å være ferdig til neste helg!
dj_zeptor
6th August 2004, 20:23
Hei....Jeg har tenkt å få lagd en slik skrekkfilmsak engang jeg åsså....Så lurte jeg på hvor det står 01.15 i begynnelsen?
Jeg vet heller ikke hvordan jeg het får til skumringlook. Åssen gjorde dere det her???
Andresen
7th August 2004, 01:07
Blir spennende å se filmen når den kommer siden vi og har laget en skrekk film. har funnet ut at den beste måten å lage skumring på er ved å justere lukkertiden på kamera..
Filip
7th August 2004, 02:21
Hei....Jeg har tenkt å få lagd en slik skrekkfilmsak engang jeg åsså....Så lurte jeg på hvor det står 01.15 i begynnelsen?
Jeg vet heller ikke hvordan jeg het får til skumringlook. Åssen gjorde dere det her???
01.15 er muligens tittelen på filmen. Har justert ned EV på kameraet på minus 12 og enda litt mørkere i Premiere. Så har jeg endret litt farger med color corrector; justert hue, og master curves.
Det som var kjekt var at vi fikk 5000 kr fra Frifond, så vi har mulighet til å kjøpe kostymer, sminke etc, og masse DV-tape..! Vi skal prøve å få lagt ut det ferdige resultatet her.
Thomas
7th August 2004, 09:40
Forresten så skal vi ut å handle i dag? Noen som har forslag til ting vi burde kjøpe. Vi lager en skrekkfilm.
dj_zeptor
7th August 2004, 11:25
Så lurte jeg på hvor det står 01.15 i begynnelsen?
Hehe...det jeg egentlig skulle skrive var hvor har dere finni den fonten hvor det står 01.15 i begynnelsen? :wink:
Filip
7th August 2004, 14:33
Husker ikke hvor jeg fant den, men den heter iallfall Grunge.
dj_zeptor
8th August 2004, 14:09
Takker=)=) :lol:
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.