PDA

Vis full versjon : Jeg har også fått en lyssabel!

Andresen
9th August 2004, 22:14
Etter at chandler sto fram med sin lyssabel for en stund tilbake fikk jeg lyst på min egen. Ikke fordi jeg er så utrolig star wars fan. Heller ikke fordi jeg hadde planer om å lage en star wars film.

Grunnen er nok fordi min kjære far kan lage disse på jobben.

Her er resultatet:

Lyssabelen min (http://www.kimandresen.com/sopp/lightsabers.html)

Jeg ba selvsagt om to like.. Så nå ser det ut til at jeg må lage en liten sloss film da.. som så mange har gjort før.. men hvorfor ikke.

Har ikke lagt noen detaljer på dem enda da.. og får legge ut noen bedre bilder etterhvert hvis man er intr.. :) [/url]

Chandler
9th August 2004, 22:27
Copy-cat!!! :P

Den er litt rettere i kantene og ikke så blank som min ser det ut til... Men du får vise frem sverdkampen når den er ferdig da :)

Andresen
9th August 2004, 23:51
ja sorry, den er litt lik din... jeg viste fattern et bilde av din så han har sikkert gått utifra den.. han aner jo ikke åssen sånt ser ut hehe..

Men titta litt på sabers på nettet og de er jo alle ganske like.. uansett så blir mine sikkert bare brukt denne ene gangen på min ultra amatør film hehe.. :)

Remi
10th August 2004, 20:25
jeg har snakket med kongsberg formversked angående en/flere lyssabel til filmen min (og selfølgelig til meg selv også)

Darth-sjabi
25th February 2005, 22:27
Etter at chandler sto fram med sin lyssabel for en stund tilbake fikk jeg lyst på min egen......

Grunnen er nok fordi min kjære far kan lage disse på jobben.

[/url]

hei! Lyssabelen din var kul den, men det burde vært litt kanpper o.l. detaljer :)
du sier her at faren din lager slike på jobben, så det jeg lurte på var vel hvor mye han skal ha for å lage en lyssabel til andre enn deg.

M.v.h. The dark lord of the sith ( er bare vikar :oops: )