PDA

Vis full versjon : Hjelp til intro

agep
12th August 2004, 22:59
Jeg startet på en intro som jeg så la på is. Tenkte jeg skulle prøve å gjøre den ferdig men mangler ideer. Er det noen som har ide til hvordan den skal bli? må få med hele varemerket til slutt. dvs Another Generation Entertainment Project

Høyretrykk og velg "lagre mål som"
http://www.30mb.com/x/agep/lynintro.wmv

full intro: http://www.30mb.com/x/agep/introtest.wmv

Dårlig/konstruktiv/god kritikk mottas med takk

andy
13th August 2004, 12:40
jeg er ikke så flink me introer men jeg syns at du bør sette opp hastigheten på det du allerede har lagt. introer skal være korte å presise og jeg syns det gikk litt for treigt her ;)

agep
13th August 2004, 15:10
kanskje ikke så dumt det du sier der. takk

Ustabil-Kim
13th August 2004, 15:48
jeg likte den veldig godt.
som andy sa, kanskje speede opp bittelitt.
hadde hvert fett om den startet i det samme tempoet og ikke fikk større fart før den var ferdig med den lange streken på starten.
hvis du skjønner hva jeg mente.
har du brukt particle illusion eller hva det heter?

agep
13th August 2004, 15:56
brukte particleillusion3 ja. Det er mye kult man kan gjøre med det programmet:-) tildels enkelt er det også

Ustabil-Kim
13th August 2004, 16:07
er det lett å finne på nett?
ikke at jeg skal laste det ned da..
jeg kommer til å "kjøpe det".
men bare lurte liksom =P

Evil_Ash
13th August 2004, 18:06
Nei, man må "kjøpe" alle programmer. Det er slemt og bare laste ned dem... :?

agep
13th August 2004, 18:31
Last ned demoversjoner av aktuelle programmer. Prøv så disse og finn ut om de er verdt de tusenlappene de koster før man investerer. ParticleIllusion har en bra demo på deres hjemmeside wondertouch.com

agep
17th August 2004, 16:19
Har deperat prøvd å snekre sammen introen, men ble egentlig ikke helt fornøyd. Dårlig/konstruktiv/god kritikk mottas med takk.

http://www.30mb.com/x/agep/introtest.wmv

nb: har laget bakgrunnslyden selv bortsett fra laserlyden (fant den på nettet)

KUDi
17th August 2004, 16:41
den var kjempe rå! Kjempe kule lyd og bilde effekter :-) kanskje du skulle ha bremset litt der det står another generation entertainment project? bare noen få sekunder slik at folk som ser introen for første gang får det med seg. Bare som en mini prikk over I en

:-)

agep
17th August 2004, 17:04
Takker :D skal forlenge tiden hvor hele logoen vises

dj_zeptor
17th August 2004, 18:26
Dette var utrolig bra! Den burde du gå for! Som det er sagt så er det eneste at du lar logoen stå littegrann lenger. Men denne var bra bra den her=) Bra jobba!

Jeg driver også å pusler litt med ParticleIllusion3. Me jeg lurer bare på om det går ann å exportere fila du har lagd i noe annet enn ParticleIllusion fil?
Og hvordan i tilfelle.... :lol:

agep
17th August 2004, 18:30
takker igjen :D for å lagre i pi3 velg action --> save output --> skriv inn ønsket filnavn og velg filtype (avi, bmp, jpg osv..)

tips: hvis du skal bruke det du lagrer i pi3 i et annet red.program kan jeg anbefale at du lagrer avi filen i "full frames (uncompressed)" under compressor. Filen blir veldig stor, men man unngår kvalitetstap

kaFe
17th August 2004, 20:39
Nei, man må "kjøpe" alle programmer. Det er slemt og bare laste ned dem...

:roll: