PDA

Vis full versjon : Noen meninger om min musikkvideo Salty Rain?

Pacific_Leon
13th August 2004, 03:25
alt av kritikk blir satt pris paa!! :o

audun1
13th August 2004, 10:34
jeg synes jeg burde hive inn min fine dialekt på denne.....
æ meinæ at den va kjempe bra men æ måtte gjette meg litt til løsning i begynnelsen mæn æ tru det æ bare æ som æ teit. ellers ingen kritik fra meg så lenge du er fornøyd sjøl......... :lol: :lol: :lol:

kjetilr
13th August 2004, 11:21
Kul video. God teknikk i kameraføringen.

Men jeg synes ikke videoen og låten passet sammen. 8O

Evil_Ash
13th August 2004, 12:22
Enig med Ketilr der. Låten og videoen passet ikke helt sammen. Men ellers var videoen veldig bra. Bra kamera bevegelser og fin bildekomposisjon. Den ene kamera bevegelsen i åkeren, hvordan har du fått den så "smooth"?
Alt i alt var videoen veldig bra.. :o

Pacific_Leon
14th August 2004, 03:14
:o takk for hyggelige tilbakemeldinger!!

Melodisk trance trenger ikke alltid aa vaere kombinert med "flashene" og "pulserende" videoer.....? :wink:
Visst dere lytter til teksten kommer pointet fram i videoen, salty rain {en taare som renner nedover kinnet kanskje?} :wink:

den smoothe kamerafooringen fikk eg ved aa lage meg et steadycam pluss eg brukte steadymove i premiere pro..men det var veldi vanskelig aa gaa i det hoye graset

filmen er filmet med et handy cam som de sier, et lite sony camera.

Takker igjen for god kritikk!! :lol:

dj_zeptor
14th August 2004, 15:01
den smoothe kamerafooringen fikk eg ved aa lage meg et steadycam pluss eg brukte steadymove i premiere pro..

Du hvordan greide du det? Er det veldig vanskelig eller? Du kan vel ikke si noen tips? :D

Pacific_Leon
16th August 2004, 02:43
eg tok en halvmeter lang planke og monterte kamera mitt paa og laag vekter ut paa sidene slik at det ble litt tungt aa baere kamera, men det maa ikke vaere for tungt.

saa gikk eg forsiktig rundt jenta som satt i gresset...saa laag eg paa steadymove i premiere pro etterpaa...

dj_zeptor
16th August 2004, 02:56
okey.....så steadycam er egentlig å balansere en stang med like vekt oppe og nede?

Pacific_Leon
19th August 2004, 21:59
vitsen med steadycam er å isolere kroppsbevegelsene fra kamera.

Dette får du helt primitivt såklart til ved å legge vekter ute ved sidene på en planke og så ha kamera midt på planken mens du holder på vektene, men du må konse deg på å ikke "gå med armene" så mye og gå varsomt med myke steg og myk i bena :P mange måter å lage seg et på så egentlig er det fantasien som setter grensene

Kyrre
20th August 2004, 12:45
Hvordan fungerer Premiere Pro sin Steadymove funksjon? Og hvor finner jeg den? Fungerer dette i 6.5 også? :?:

Pacific_Leon
20th August 2004, 15:55
eg bruker ikke premiere 6.5 så det vet eg ikke, p pro sin steadymove har eg heller ikke brukt men har brukt steadymove plugin fra 2d3. info om den finner du på www.2d3.com