Vis full versjon : noen som har peiling på maya 5
audun1
13th August 2004, 14:32
Hei. jeg har fått meg maya 5. ikke spør om pris jeg fikk det av en onkel som driver litt med 3d....
men jeg så en tutorial på 3dstudiomax der de importerte et bilde som la seg i 3d programmet. i maya 5 åpner det seg bare et annet vindu der du kan tegne på det osv. jeg vil ha det inn i programmet viss noen skjønner. har noen råd??????????????????????????????????????????
Evil_Ash
13th August 2004, 15:08
Det holder med bare ett spørsmålstegn...
audun1
13th August 2004, 15:11
he he. ja du kan så si men jeg synes det er litt stilig med mange
Kyrre
13th August 2004, 15:32
Du burde kanskje ta deg tid til å plassere noen komma'er i setningene dine også. :roll:
audun1
13th August 2004, 15:38
tenker ikke på sånt n år jeg skriver, men jeg kan skrive det på nytt:
Hei. jeg har fått meg maya 5. ikke spør om pris jeg fikk det av en onkel som driver litt med 3d.
jeg så en tutorial på 3d studio max 6 der de importerte et bilde som la seg i 3d programmet. i maya 5 åpner det seg bare et annet vindu der du kan tegne på det osv. jeg vil ha det inn i programmet viss noen skjønner.
er det noen som har noen råd??????????????????????????????????????????
Evil_Ash
13th August 2004, 18:04
Ehhhhhh.. Du gjorde samme feilen en gang til. Det holder med ett spørsmålstegn. :o
audun1
13th August 2004, 20:32
ok jeg er ikke så god i norsk. spes ikke på . og ,
Hei. jeg har fått meg maya 5. ikke spør om pris jeg fikk det av en onkel som driver litt med 3d.
jeg så en tutorial på 3d studio max 6 der de importerte et bilde som la seg i 3d programmet. i maya 5 åpner det seg bare et annet vindu der du kan tegne på det osv. jeg vil ha det inn i programmet viss noen skjønner.
er det noen som har noen råd?????????????
ok Evil_Ash denne kan du ikke klage på he he he he he he he he HE
he he ok da tar vi 13
Evil_Ash
13th August 2004, 21:18
jeg synes du kunne brukt litt flere spørsmålstegn.
Ca. 10-15 stykker etter hverandre... :lol:
ku
6th September 2004, 17:34
Ontopic: Eg lærte meg det ved å sjå på dei vedlagte tutorial videoane. Dei ligger under help menyen. Ellers så finnes det sikkert en del rundt på internett. Google (www.google.com) er din venn!
Men det er ganske komplisert, så du burde hold hodet kald! :wink:
audun1
6th September 2004, 20:51
he he. Takk for tipset
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.