Vis full versjon : Apple Motion+ mac
audun1
17th August 2004, 18:03
Hei. jeg har vurdert å kjøpe pc med redigerings prog, men jeg har sett på det nye Apple Motion og falt for det. det ser jo sinsykt mye bedre ut en Premier. Men hva vet vel jeg..
Pc - Mac jeg vet ikke pris på en mac engang men motion kan du få for 2790. kan noen komme med noen gode argumenter som jeg kan tygge PÅ.
kjetilr
18th August 2004, 08:20
Tja, da jeg undersøkte prisene på mac til redigeringsbruk for et par år siden så kostet de grisemye (20-30 000). Kom langt billigere ut med å oppgradere PC'n heftig og kjøpe en Premiere-lisens. (fikk faktisk lisensen med et redigeringskort)
Du prater om at Apple Motion "ser sinnsykt mye bedre ut enn Premiere". Nå har jeg aldri brukt Apple Motion, men Premiere er et veldig avansert program i forhold til prisen. Det er ganske mange muligheter hvis man bare orker å sette seg ordentlig inn i det.
Men dette er bare "my 2 cents"....
Haakon
18th August 2004, 16:11
Kanskje du kan se litt på Pinnacle Liquid Edition. Et program som er minst like bra som Premiere og Apple Motion.
For mer info:
www.letsedit.com
www.pinnaclesys.com
www.edition.no
audun1
18th August 2004, 20:01
Takk for tilbakemeldingene. Jeg er i tvil. plusset er jo at mac er mer stabil enn pc etter hva jeg har hørt. Og Motion trenger ikke å rendre.
kansje bedre forklart her med video ta en titt http://www.apple.com/motion/video/
effekten går rett på klippet osv.
minuset med mac er at det er svindyrt 23000kr. for en grei maskin og Motion ca.
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.