PDA

Vis full versjon : Moderatorer.

Tom
29th August 2004, 19:53
Hadde vært hyggelig med flere moderatorer til forumet.
Det vil si ett registrert medlem som kunne tenke seg å passe på ett av forumene (eks. Sminke og kostymer).

Man bør ha interesse og kunnskap om forumet man skal være moderator for, men de aller viktigste oppgavene er :

- Passe på at brukerne oppfører seg på forumet.
- Hjelpe brukere som har problemer i forumet.
- Flytte feilplasserte emner til riktig kategori

Man ska videre respektere brukernes synspunkter og ikke missbruke sin stilling i form av unødvendig maktdemonstrasjon.

Oppfordrer våre mest aktive brukere til å søke.

Send meg en PM om detter er noe DU har lyst til

Mvh.

Tom

Tom
9th September 2004, 17:34
Vi tar foreløpig ikke imot flere "søknader" ang. moderatorer.

Vi vil i fremtiden henvende oss personlig til medlemmer vi selv ønsker som moderatorer.

Mvh.

Tom

Remi
11th September 2004, 17:39
er det noen aldersgrense på å bli moderator?

Tom
12th September 2004, 00:19
Har ikke satt en aldersgrense nei.

Melwasul
27th May 2005, 18:40
Beklager at jeg tar opp den gamle tråden - men jeg tror vi trenger et par moderatorer til. Det ser ut som Kyrre er den eneste aktive moderator for tiden :?

edit: ikke misforstå meg. kyrre gjør en god jobb, men det er begrensede på hvor han kan jobbe.

Kyrre
27th May 2005, 19:08
Takk Melwasul.

Det som er helt klart, er at bj0rn har forsvunnet herfra. Det er flere måneder siden han sist var innom. Det er kanskje like greit å fjerne moderator-statusen hans?

EDIT: Sjekk Moderatorforumet, de som har adgang.

Razz_
27th May 2005, 20:03
bj0rn har vært russ for tiden. Woho.
Sikkert travelt å være russ. 8O

Remi
27th May 2005, 20:04
Takk Melwasul.

Det som er helt klart, er at bj0rn har forsvunnet herfra. Det er flere måneder siden han sist var innom. Det er kanskje like greit å fjerne moderator-statusen hans?

EDIT: Sjekk Moderatorforumet, de som har adgang.
stemmer, russ eller ikke, så mange måneder? uansett, så ER kyre nesten den eneste moderatoren som er skikkelig aktiv :cry:
Og det kan bli mye jobb for en mann :wink:

mott
27th May 2005, 20:10
Problemet ligger i at moderatorene har en katogeri vær som di kan styre, og kan derfor ikke gjøre noe med di andre katogeriene hvis det skjer noe brudd..
Admin.. (chandler, tom, kjetilr) Skjekk moderatorforumet..17 dager uten tilbakemelding! :wink: )

erik
27th May 2005, 21:00
kan jeg være moderator?.. :)

ustedalen
27th May 2005, 21:10
Trenger dere en moderator, så stiller jeg gjerne :P
Er innpå flere ganger daglig så mange ganger det lar seg gjøre.

Remi
27th May 2005, 21:23
*tenke tilbake på den gode gamle tiden* :cry:

Kyrre
27th May 2005, 21:31
Om administrasjonen bestemmer seg for at de trenger flere moderatorer, ville jeg i første omgang forhørt meg om Melwasul og/eller Henrik Solberg ville ha jobben. Saklige, høflige og aktive.

GeEzah
27th May 2005, 21:47
Kan ta en moderator vakt eg o om det trengs. E tross alt innom siå ein 100 hundre gonger i løpet ev ein dødtime periode :p

mott
27th May 2005, 22:07
Om administrasjonen bestemmer seg for at de trenger flere moderatorer, ville jeg i første omgang forhørt meg om Melwasul og/eller Henrik Solberg ville ha jobben. Saklige, høflige og aktive.
Helt enig..! :wink:

moonlightP
27th May 2005, 22:34
Jeg er gjerne tiljengelig hvis dere trenger flere moderatorer. :D

Er innom her et par ganger i timen jeg...og kommer gjerne oftere hvis jeg blir moderator :D

ustedalen
27th May 2005, 22:36
Men nå har ikke administratorene antydet at NAF trenger flere moderatorer. :lol:

jasonX
28th May 2005, 00:48
men man merker jo at det trengs flere moderatorer.
jeg stiller gjerne opp :D
men det er nok for mange som er
bedre kvalifiserte enn meg men jeg stiller i hvertfall
opp hvis det trengs.

KUDi
28th May 2005, 01:37
<------ er ganske ofte innom men skriver ikke alltid en post for hvert besøk.

Kyrre
28th May 2005, 11:58
Nå har vi moderatorer adgang til alle forumene. Dette burde få orden på ting. Om vi trenger flere moderatorer, vil enkelte "kandidater", som vi føler er kvalifisert bli kontaktet på PM.

HenrikSolberg
28th May 2005, 12:08
Hehe... Ganske artig at moderatur-forumet har sine egne moderatorer! Ganske ironisk! Er diskusjonene såpass heftige der inne!?! :D

Kjekt at moderatorne har fått tilgang "all over". Tror vi skal få slippe å vente på moderatorer fra nå av!

Melwasul
28th May 2005, 12:19
Hehe, nå blir det nok bedre - så lenge dere ikke misbruker makten deres ;)

killerant
28th May 2005, 12:42
<------ er ganske ofte innom men skriver ikke alltid en post for hvert besøk.

sier jo bare at folk klarer å oppføre seg..