Vis full versjon : et sekund
Ustabil-Kim
29th August 2004, 22:57
jeg ble veldig imponert over scenen hvor han blir påkjørt...
gjennspeilingen i bilen ved siden av beviser jo at det omtrent umulig kan være bluescreen...
da satt jeg igjen med 2 alternativer...
enten er det fortfilm fra bilen treffer han, eller så fikk stakkaren jævlig vondt..
hvordan gjorde dere dette?
Manitu
29th August 2004, 23:02
Ja, det der lurer jeg og på. Minner meg om en scene fra filmen Meet Joe Black, hvor Brad Pitt blir påkjørt.
Andresen
30th August 2004, 13:12
Dette er faktisk en av de bedre filmene jeg har sett her på forumet. Genial kortfilm. Og påkjørselen var jo toppen på kaka.. nydelig! :)
Kyrre
30th August 2004, 13:53
Jeg synes filmen var rimelig bra. :)
Noen pene kameravinkler, noen litt mindre pene, eller kanskje unødvendig er ordet? f.eks. den litt ugjevne panoreringen fra "hovedpersonen" går ut døra til han nærmer seg bilen. Det er noe som ikke helt fungerer med "tenkingen" også. Det hele høres litt for.. skolestil aktig ut, (til tider) men ofte fungerer det også utmerket. Kunne kanskje latt bildene fortelle litt mer også? Og litt fargegradering hadde kanskje gjort seg litt? Ellers: Lyddesignet var flott. Klippingen lekker og hvordan dere fikk til bilpåkjørselen forblir et mysterium. :wink:
Noe jeg reagerte på var "snapout" lyden du brukte, når det klipper til sjåføren i bilen etter begravelsen. Jeg har den nøyaktig samme lyden, og har brukt den i en farlig lik situasjon i min nyeste film. Verden er liten.
Remi
30th August 2004, 18:37
bra film!!! :D serlig den påkjørselen, ligner på fort film ja...
Thomas
30th August 2004, 21:44
Helt genial film! Det er noe av det beste som ligger her inne. Kameraføringen synes jeg er meget bra. Kanskje med untak av den scenen der han blir påkjørt!
Men men! Du fortjener mye ros for denne! Gleder meg til å se flere filmer av deg!
codename_47
1st September 2004, 19:45
Helt grei, synes noen av dere overdrev kritikken litt vel her, men uansett. Filmen er jo ganske bra, men liker først å fremst ikke musikken(blir litt kjedelig) Synes bildene burde fortelle litt mer(ikke så mye snakking)
Ikke misforstå meg her, filmen er bra, men synes det er viktig å komme med like mye konstruktiv kritikk som positive tilbakemeldinger :wink:
bj0rn
9th September 2004, 10:49
Og litt fargegradering hadde kanskje gjort seg litt?
Hehe, ingen bombe at den kom fra Kyrre 8) Men er forsåvidt enig
Selv om jeg mener det spiller liten rolle, og ellers er filmen 99% perfekt. Alt er bra gjennomført, og storyen er veldig bra. Kanskje pittelitt klisje-aktig, men du får allikevel 6'er på terningen av meg :D
(Hvem er det som har laget den egentlig? Stå frem og motta hyllesten fra folket!!!) :p
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.