PDA

Vis full versjon : Animerte Avatarer

bj0rn
8th September 2004, 16:25
Siden jeg er i det aggresive hjørnet i dag, har jeg enda mer å klage på, nemlig animerte avatarer. Jeg synes dette bør forbys, det er utrolig forstyrrende for øyet når en prøver å lese en tekst med ettelleraent som surrer ute i venstrekanten. Ja...

Noen andre som er uenige/enige?

Kyrre
8th September 2004, 16:42
Jeg må vel strengt talt si meg enig Bj0rn, animerte avatarer er irriterende og unødvendig :roll: (no offence Remi) :wink:

Evil_Ash
8th September 2004, 17:35
ENIG! Ihvertfall den remi har.. Hater den katten... :twisted:

audun1
8th September 2004, 18:05
helt enig.. "REMI FJERN KATTEN" he he

Chandler
8th September 2004, 18:33
Ikke gi etter Remi... Jeg syns den katten din virkelig er nydlig og søt... Smiler hver gang jeg ser den :)

KUDi
8th September 2004, 18:35
hmmm gruppe press.... ser ikke helt problemet med animerte avatarer. helt vanlig å bruke animerte gif bilder på forum...

audun1
8th September 2004, 18:36
Joda jeg synes også katten er fin.
men det er bare det at når jeg leser så er den bevegelsen fra den katten litt iriterende.

KUDi
8th September 2004, 18:37
you have to focus audun! use the force!

Tom
8th September 2004, 18:44
Tja..
Det er hvertfall ikke brukernes feil, når de animerte avatarene er tilgjengelige på selve forumet heller..

Vi kan fjerne de animerte avatarene som ett valg her på forumet, men det blir vanskelig å forby dem, da man kan laste inn sine egne.

Og hvor mye animasjon er irriterende da ? All animasjon eller litt.
Da må jeg kanskje finne meg en ny avatar jeg også da :oops:

Vi får se om vi kanskje fjerner animerte avatarer som ikke allerede er i bruk på forumet, men begrenser oss til det. :?:

Remi
8th September 2004, 18:49
er dette egentlig noe å diskutere? skjønner ikke at det kan bli så mye bråk på grunn av en avatar 8O

fire ord chandler:
takk :D jeg elsker katter :!: (har selv huset fult av dem :D )

audun1
8th September 2004, 21:16
you have to focus audun! use the force!

He he du kan spøke du

bj0rn
8th September 2004, 22:29
For å komme til poenget med dette temaet, så er det slike overdrevne animasjoner som remis og SHRs jeg reagerer på. Din avatar, Tom, er såpass beskjeden at den ikke gjør meg noe som helst.

Har ikke noe imot katter jeg, og må si meg enig i at den katten er snål. Men når jeg sitter å leser et emne, og fire-fem katter (ja, det pleier nemlig å komme en del innlegg etter hverandre fra den karen) driver å slår vilt rundt seg, om og om og om og om ... igjen: Så blir det rett og slett slitsomt for øyet, og direkte irriternde å se på.

andy
8th September 2004, 22:42
bare sånn at dere vet det, så syns jeg ikke at animerte avatarer gjør noe :P

SHR
9th September 2004, 15:12
bæng-bæng