Vis full versjon : (Teori) Forumet trenger flere filmer.
Kyrre
17th September 2004, 19:43
Go dag alle sammen.
Kanskje jeg er alene om dette, men jeg må inrømme at jeg syns samtalene her blir tynnere og tynnere, jeg tror virkelig vi trenger noen filmer å se på med kritiske øyne å forhåpentligvis skape stor debatt over. Skal iallefall gjøre mitt ved å poste GHL's nyeste produksjon, straks serveren min funker igjen.
Easyfrag
17th September 2004, 21:11
Jeg driver av med no greier jeg også, har skaffa meg mic, blod, bom, osv, vi får håpe den blir bra.
Mikael Åsbjørnsson
9th December 2004, 17:34
Jeg slenger kanskje innom noen småting etterhvert.
erik
23rd January 2005, 19:48
har laget en del skatefilmer, hvis noen er interresert i det?
Remi
23rd January 2005, 20:02
jeg jobber med mine 3d projecter
Kyrre
23rd January 2005, 20:11
Guttar, disse greiene stapper dere inn i "Prosjekter på gang" tråden.
viciousvideos
23rd January 2005, 21:19
Fyr inn skateboard filmer du erik.. Jeg driver å lager litt snowboard filmer jeg ;)
Melwasul
24th January 2005, 00:25
Skal lage en film i vinterferien (tredje uken i februar tror eg)
og det gleder jeg meg sykt til :D
ustedalen
22nd February 2005, 01:50
Kommer vel med noen filmer ut her nå snart.... :wink:
snomann
28th February 2005, 11:40
Korleis gjekk det?
Fortel litt om filmen.
Melwasul
28th February 2005, 11:44
Korleis gjekk det?
Fortel litt om filmen.
Det måtte utsettes siden regissøren (meg) ble syk og måtte holde meg hjemme :? utrolig surt - men skal prøve å ta filmen så snart som mulig.
Heldigvis er det mange andre filmskapere her som kan bidra noe ;)
HenrikSolberg
28th February 2005, 11:56
På onsdag får jeg ENDELIG kamera (til slutt) og da skal i alle fall jeg starte produsering av video (kortfilm)!
erik
11th April 2005, 22:15
Fyr inn skateboard filmer du erik.. Jeg driver å lager litt snowboard filmer jeg ;)
Har en film som er på 10 minutter ca. men den er for stor til å legges ut..
Holder på med en film nå da, kan kanskje legge ut etterhvert
Razz_
12th April 2005, 07:35
Har nettop lagt ut et par filmer. Sjekk nedlastinger. Kunne gjerne tenkt oss noen tilbakemeldinger. 8O
miami ulf
12th April 2005, 17:40
Hvis jeg skal få til å legge ut noe, så trenger jeg billig serverplass. Jeg er fattig. FATTIG!
Melwasul
12th April 2005, 18:36
Billigst jeg vet om er Wainhost.com - sjekk siden
Frederic
4th May 2005, 15:18
Er faktisk ganske enig!
Forumet trenger mer filmer!
baarder
4th May 2005, 18:35
Hvis halvparten av medlemmene her på forument hadde laget en film i måneden i snitt, hadde vi hatt 400 filmer å se hver måned, eller ca 13 filmer hver eneste dag.
Høres bra ut i teorien :D
ustedalen
4th May 2005, 18:50
Hvis halvparten av medlemmene her på forument hadde laget en film i måneden i snitt, hadde vi hatt 400 filmer å se hver måned, eller ca 13 filmer hver eneste dag.
Høres bra ut i teorien :D
Men så er det det at det er bare ca. 30 stk som er aktive...
baarder
4th May 2005, 18:52
Jess, og av de 30, cirka 3 som lager filmer aktivt.
Det er der teori og praksis kolliderer med så uunngåelig mange dødsfall :)
Melwasul
4th May 2005, 19:58
I sommeren blir det nok flere filmer siden flere får tid. Regner med det siden jeg skal filme, og skal også hjelpe noen andre her ;)
HenrikSolberg
4th May 2005, 20:22
Jeg har nettopp redigert ferdig en 40 minutters konsert av et janitsjar-orkester... Med fancy DVD menyer og greier... Kan jo få se om jeg kan få lagt ut et lite klipp i løpet av morgendagen...
ustedalen
4th May 2005, 20:23
Jeg har nettopp redigert ferdig en 40 minutters konsert av et janitsjar-orkester... Med fancy DVD menyer og greier... Kan jo få se om jeg kan få lagt ut et lite klipp i løpet av morgendagen...
Legger du også ut Domino når den er ferdig også eller?
DarthAllan
4th May 2005, 20:44
Min film, Flathill nærmer seg også.. Innspillingen er 90% fullført, men trenger noen shots.. Problemet er at kameraet er på service, men så snart jeg får det tar det ikke mange dagene før filmen er ute.. Ligger foreløpig på klippebordet nå.. Den blir bra, skumlere enn ventet.. Så dere får bare vente og se, slakt den hvis den blir dårlig, det lærere jeg bare av, eller ros den dersom dere liker den.. Antar rundt 25 mai som sagt i traileren..
MiniMan
4th May 2005, 21:06
Jeg har begynt på mitt pre-alpha-beta-forarbeid-inni-hodet på en ny film som kansje kommer fra meg, skal isåfall være en god gammeldags lovestory :P
Dere kan da også forvente flere hyppige tester av munningsflammer og andre effekter fra meg i framtia! :)
HenrikSolberg
4th May 2005, 22:33
Legger du også ut Domino når den er ferdig også eller?
Det er klart dere skal få se klipp fra og kanskje hele Domino når den blir ferdig.... Forhåpentligvis starter innspillingen av filmen like etter at jeg er ferdig med det konsert-DVD-prosjektet jeg holder på med å gjøre ferdig nå... Så like over 17. mai er vi forhåpentligvis i gang!
ustedalen
4th May 2005, 22:51
Har jo ferdig manus på ett par filmer som blir "skutt" i løpet av sommeren, så det kommer vel opp noen...
pordey2
5th May 2005, 04:21
Skal redigere og lage en full dobbelt DVD av studentenes revy her på Hamar om kort tid
- kanskje ikke så mye av interesse å legge ut, men på hjemmesiden vil det nok komme noen klipp etterhvert
:)
www.pordey2.com
dahlskebank
5th May 2005, 12:56
Trenger vi egentlig flere filmer på dette forumet? Vi klarer jo ikke engang å gi tilstrekkelig tilbakemelding til de filmene som kommer her.
mrlee70 har jo såvidt fått tilbakemelding på alle sine filmer (http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Downloads&;d_op=ns_dl_auth_full_list&;author=mrlee70#auth)
Det må jo gis såpass mye tilbakemelding at man lærer av det andre finner feil. Som auteur er man ofte blind på sine egne filmer og ser sjeldent det som er dårlig. Når den eneste tilbakemeldingen man får her er, "Jeg likte ikke det der", så forsvinner interessen for å legge ut flere filmer her. Forumet trenger ikke flere filmer for at folk skal se på dem og si, "Kult!". Det kan jo være at alle er egoister og ikke vil at andre skal lære noe som helst. Da er det jo tross alt fare for at de blir bedre.
Menneh, tror faktisk man får bedre tilbakemelding på dette forumet enn på skolen jeg går på.
Melwasul
5th May 2005, 13:07
Problemet er de tidligere filmene - når man vet at fyren har laget flere dårlige filmer tidligere, venter man vanligvis på at andre skal gi gode tilbakemeldinger før man gidder å laste ned filmen.
Det er også vanskelig å gi tilbakemelding i forum, fordi de fleste brukere gidder ikke å gi samme tilbakemelding som andre har sendt inn.
Men jeg syns at jeg får ordentlige tilbakemeldingene her (for man finner "eksperter" på områdene her), slik at man føler seg trygg til å utvikle seg ;)
Her lærer man å lage film for å sende til festival eller skaffe jobb innenfor film ;)
Trenger vi egentlig flere filmer på dette forumet?
I september i fjord, da jeg startet tråden, synes jeg vi trengte flere filmer.
Vi har en bedre tråd til å diskutere prosjekter på vei i.
(http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Forums&;file=viewtopic&;t=1015&;sid=b3c5d39b54d7f1487c26dc1a0819adfa)
Derfor stenges denne tråden.
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.