Vis full versjon : Vennegjeng Musikkvideo fra Haugesund
GeEzah
23rd September 2004, 04:37
La til en liten snutt jeg lagde av alt som har blitt filmet i hverdagen vår de siste 6 månedene. Cheesy design og cheesy look. Når jeg ikke filmer produksjonene, filmer jeg livet :)
Må jo gi noe tilbake til alle vennene som hjelper til i video produksjonene, så de føler seg litt verdsatt dem også
http://www.maszive.com/video/friends.wmv
Filmet med Sony TRV20
50mb
4 min 30 sek
Windows Media 9
Sang: Promoe - These Walls Don't Lie
jokke_tryne
23rd September 2004, 07:26
joa,grei film det
kjetilr
23rd September 2004, 08:48
Denne var jo kul!
Spesielt med bilde-effekten du hadde brukt.
bj0rn
23rd September 2004, 14:13
Siden denna tråden e fra haugesund, tar eg meg te rette og skrive på haugesundsk :D
Musikkvideoen va jysla stilige :) Veldig "fin å se på", altså at an va behagelige for øya. Bra "farge-gradering" så di pleie å kalla d her, og ein del stilige effekter. Va og litt kjekt å se steder eg kjenne igjen, og folk eg har gått forbi på gatå og sånt :p
Kyrre
23rd September 2004, 14:34
"...farge-gradering" så di pleie å kalla d her
Fagutrykk. Kommer fra gjengen som fikset fargene til Matrix og Ringenes Herre. Det er også vanlig å bruke utrykket "digital grading"...
GeEzah
23rd September 2004, 14:56
og hva kallte dem det før matrix filmene da?
Kyrre
23rd September 2004, 16:13
"Matrix" var en av de aller første filmene som ble fargegradert.. i lag med "Saving Private Ryan".. :roll:
ON TOPIC: Filmen var meget bra! Som tidligere nevnt, veldig behagelig å se på, og godt og ordentlig klippet sammen. Men, litt mye effekter kanskje? mulig at det hele ble litt "masete" med to vinduer. Men ellers, meget imponerende.
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.