PDA

Vis full versjon : Kickass - The Day After Yesterday

aRataX
24th September 2004, 01:08
En del kamerater av meg mekket i sammen en film iløpet av en dag i sommer. Jeg befinner meg for tiden i Brisbane, Australia, og kunne derfor ikke være med på produksjonen.

Det hadde vært fint å høre hva folk syns om filmen.

Filmen kan lastes ned her (15mb) (http://www.daimgjengen.com/filmer/Kickass%20-%20The%20Day%20After%20Yesterdaycompressed.avi)

GeEzah
24th September 2004, 03:00
er du på filmskolen der`?

Easyfrag
24th September 2004, 04:39
Ok, det var kanskje bare et raskt prosjekt for morro skyld (ikke at lengre og mer gjennomførte prosjekter ikke er for morro skyld). Uansett, synes det kanskje ble litt kjedelig uten dialog, de kunne kanskje ha kuttet det ned da, og de brukte ofte den samme musikken over lengre tid, over forskjellige "stemninger". Jeg føler veldig at musikk er for å gi deg en slags steming etter hva som skjer i filmen, f.eks om duellen på slutten i the good the bad and the ugly hadde hatt en komisk sang, hadde det på en måte ødelagt steminga. Eller om de hadde spilt darth vader themet gjennom hele scenen når man ser Darth første gangen i episode V og samme themet når de kutter over til Rebell basen på hoth og hatt det gjennom hele der også. Eller så kunne det kanskje vært en artig film.

aRataX
24th September 2004, 06:05
Takker for foreløpig respons. Håper på svar fra flere, selv om jeg vet at det nettopp har vært natt hjemme i Norge.

Jeg går ikke på filmskole, jeg går på QUT og studerer Bachelor of Mass Communication med majors i Advertisement og Television, så det blir en del innen film også, med fag som blant annet inneholder filmspråk, manusskriving etc. Absolutt å anbefale.

bj0rn
1st October 2004, 21:29
Lyden ER halve opplevelsen, og derfor var det så dumt at det ikke var noe lyd i denne filmen. Bare musikk, som virket helt tilfeldig, jeg kunne liksågodt mutet filmen, og spilt musikk fra min egen playlist... Så det ødela på en måte alt resten også, som kunne vært kult.