PDA

Vis full versjon : Feedback på hjemmesiden!

Westad
26th September 2004, 04:40
Siden eksisterer ikke lenger!!

bj0rn
26th September 2004, 12:46
Den var ikke så værst den! Men er ikke så veldig fan av frames... Åsså må du for guds skyld skifte font på menyen! Den var grusom :!:

Rocambole
26th September 2004, 14:17
Virker alltid en smule patetisk når en norsk gruppe absolutt må skrive på engelsk - og engelsken er så som så, med masse skrivefeil.

For øvrig syntes jeg ikke menyskriften (Courier?) var så dårlig, men den ville gjort seg mye bedre med bare små bokstaver og kun understrekning når markøren passerer over.

Westad
27th September 2004, 00:33
Har laget siden med hjemmesidegeneratoren til Online, så jeg har ikke de beste mulighetene heller. Takker for tilbakemeldinger!

Easyfrag
27th September 2004, 06:18
Nå er jeg kanskje litt slem, vi kan late som jeg ikke mener det :D
Men hvis du lager siden i en generator burde du kanskje ikke lage sider for noen, hehe, unskyld. Kanskje du bør lære deg å brukte et hjemmeside program, html, php, eller annet lignende webside språk. Det mest brukte webside programmet er vell dreamweaver, tror jeg? helt greit program du kan gjøre ting veldig enkelt, en annen måte er å bruke photoshop, noe veldig greit er å bruke photoshop eller annet bildemanipulerings program, sammen med et websideprogram.
Men er ikke så veldig fan av frames de bruker jo ikke frames da?

Men ellers er det jo en helt grei straight forward hjemmeside. Ikke noe design mesterverk kanskje. Synes kanskje skriften i menyen blir litt stor, ser også ut som siden er laget for en spes oppløsning, ser litt ekstra merkelig ut når man har veldig stor oppløsning.

Kokakola
8th December 2004, 19:37
Jeg må bare innrømme at denne siden er totalt bortkommen, greit desig og slikt men har dere ikke en engelsk ordbok, jeg mener hva er ''afore'' for et ord.

det andre som er litt tragisk.
du sier at vi skal ''see contact page'' vist vi vil vere med på en av de tingene som står ''afore''.
men det er jo ikke noen linker vi kan gå innpå.

mann sjerp deg.
og hvorfor lage en hel hjemmeside til en fil som enda ikke er påbegynt

Westad
11th December 2004, 16:03
jeg mener hva er ''afore'' for et ord

Main Entry: AFORE
Pronunciation: &-'fOr, -'for
Function: adverb or conjunction or preposition
Etymology: Middle English, from Old English onforan, from on + foran before -- more at BEFORE
chiefly dialect : BEFORE

design skrives ikke "desig"
film skrives ikke "fil"
å være skrives ikke å "vere"

Ja, skal vi se. Du bør kanskje lære deg norsk;

"sjerp" deg

SKJERP DEG!

Rocambole
12th December 2004, 10:16
Med det samme du slår opp engelske ord, Westad, kan du jo sjekke hvordan man skriver magnificent og rette signaturen din.

Remi
12th December 2004, 10:51
hjemmesider hører ikke hjemme på "reklame !" forumet, men på generelt forumet :wink:

!!

hæ? det var jo litt av en post... :lol: :wink: :D

Thomas
12th December 2004, 14:18
hjemmesider hører ikke hjemme på "reklame !" forumet, men på generelt forumet :wink:

Der var det rette stumpen som feis....

Remi
12th December 2004, 14:32
Reklame !
Reklamer for din nyeste produksjon, filmfestivaler eller konkurranser her !
Moderator bj0rn

bj0rn
12th December 2004, 17:07

Hmm, jeg vet ikke om jeg er enig. har man laget en hjemmeside, så vil det ikke være unaturlig å reklamere for den på et forum merket reklame, selv om det ikke står spesifikt på forumbeskrivelsen! Det finnes flere forum hvor en hjemmeside kan passe inn, og hvor en velger å plassere den, avhenger av ens egen subjektive oppfatning av hva de forskjellige forumene går ut på. Men rent objektivt sett må det jo kunne sies at noen vil synes det passer best å plassere det på reklame forumet!

Dessuten går vel hjemmeside under begrepet produksjon, i hvert fall i mitt hode.

Det jeg mener er at folk har forskjellige oppfattninger og tolkninger av ting, og jeg mener man må være tolerente ovenfor andres oppfatninger. Og vi har mange delforum på Naf, som i noen tilfeller overlapper hverandre littegrann! Derfor må vi finne oss i at noen velger et forum, der vi ville valgt et annet! Etter min mening er ikke noen av dem mer rett en den andre!

Over til noe helt annet.
Det er tydelig at du, Westad, angrer på det du skrev i første posten, eller ikke vil at det skal stå der lenger! Men der hadde vært greit om du kunne føre opp en grunn eller forklaring for hvorfor du har fjernet det som sto der tidligere! Uansett så er det veldig forvirrende for folk å komme inn i en tråd, der første posten er "!!"

Westad
18th December 2004, 01:32
Det er tydelig at du, Westad, angrer på det du skrev i første posten, eller ikke vil at det skal stå der lenger! Men der hadde vært greit om du kunne føre opp en grunn eller forklaring for hvorfor du har fjernet det som sto der tidligere! Uansett så er det veldig forvirrende for folk å komme inn i en tråd, der første posten er "!!"

Siden eksisterer ikke lenger!!

Edit av bj0rn: Jeg tok meg frihet til å skrive det i den første posten, i stedet for at folk skal måtte lese gjennom hele tråden for å forstå dette :wink: