PDA

Vis full versjon : Katte Avatar?

Evil_Ash
27th September 2004, 23:09
Jeg har lyst til at Remi skal bytte ut sin avatar med noe som ikke er så irriterende. Er jeg den eneste som føler dette?
Rekk opp hånden de som er enige med meg...

:D

Chandler
27th September 2004, 23:20
Dette er et fritt forum i et fritt land. Så lenge avatarene til våre brukere ikke inneholder obskøniteter kan disse illustrere hva det enn skulle være, animerte eller ikke.

comrad
28th September 2004, 10:31
Jeg har lyst til at Remi skal bytte ut sin avatar med noe som ikke er så irriterende. Er jeg den eneste som føler dette?
Rekk opp hånden de som er enige med meg...

:D

Jeg vet at man skal være snille og greie på dette forumet men her skal jeg love deg at jeg støtter det 1000%
Jeg blir skikkelig irritert og sliten av å se på den katta, ikke at jeg sitter å glor på den, men den irritere øyenene mine ganska hardt når jeg prøver og lese.

Remi
28th September 2004, 10:59
i så fall tror jeg du har problemer med øye og du burde oppsøke øyenlege

kjetilr
28th September 2004, 11:01
Ser ingen problemer med avataren.
Som Chandler sier, det er et fritt land, hvis han ønsker å ha den så må han få lov til det.

Dessuten så kunne det vært værre, tenk om avataren min spilte lyd...

Remi
28th September 2004, 11:03
hehe :D som de sier er det ett fritt land, tror ikke du finner så mange forum uten animerte avaterer (er selv medlem av 13 forum så jeg er gansle kjent på det stedet)

Rocambole
28th September 2004, 11:27
Jeg synes det er en søt og hyggelig kattunge som til forveksling ligner på den søte og hyggelige kattungen til naboen, så jeg har ingen problemer med den avataren.
Og siden jeg også liker sekkepipemusikk, ville jeg heller ikke hatt problemer om kjetilr hadde hatt en lyd-avatar.

Summa summrarum: Ikke heng dere opp i bagateller som andres avatarer, men ta heller opp saker som betyr noe.

Remi
28th September 2004, 11:33
ja, vi har diskutert dette før :x foresten, stikk innom www.katteforumet.dk3.com der har jeg en enda værre en :twisted: hehe

Chandler
28th September 2004, 11:56
Bare for å gjøre det helt klart. Det er ikke jeg som er administrator på katteforumet til Remi (eller skoleforumet hans for den saks skyld). Jeg har ingenting med disse forumene å gjøre og har bare blitt utsatt for en lett form for nick-hijacking.

Remi
28th September 2004, 12:02
hehe, det er bare jeg som liekr navnet chandler :D

kjetilr
28th September 2004, 12:03
Såkalt Nickjacking?

comrad
28th September 2004, 17:29
i så fall tror jeg du har problemer med øye og du burde oppsøke øyenlege

Det er ikke noe gale med øye, bare at jeg oppfatter andre ting enn akkurat det jeg leser. Selv om øyet bare klarer å fokusere på en ting av gangen, så oppfatter man mye annet, og den katta de er helt sinnsykt irriterende.

bj0rn
28th September 2004, 22:49
Jeg har forståelse for at vi ikke kan nekte remi å ha den avataren han vil.
Det er ikke noe galt med øynene mine, har tilnærmet perfekt syn. Men når det ligger noe uti periferen og gjør en konstant bevegelse så gjør dette noe med hjernen, og det blir svært distraherende. I værste fall kan det bidra til at jeg får vondt i hodet.
Det er ikke det at jeg ikke liker den katta, den er stilig den, når man fokuserer på den. Men når man prøver å lese blir det svært slitsomt.

Derfor ber jeg deg pent remi, om du kan vurdere å finne en annen avatar, om ikke annet enn for å være snill, selv om du har "retten på din side" :roll:

Remi
28th September 2004, 23:33
skal VURDERE og KANSKJE bytte til en odeggaard studio-logo i fremtiden, men bare kanskje, liker den katten så godt :D
foresten, hyggelig at du sier det på en fin og grei måte :D

Thomas
29th September 2004, 14:19
Vel... Noe som irriterer så sinnsykt mye mer enn den katten, er folk som bare skriver og skriver spam her inne. Det føles som om noen her inne bare svarer på ting de ikke har greie på og lager mange forskjellige emner uten å skjekke om det har vært tatt opp før! Jeg skal ikke nevne navn. Men tenk over det, dere som føler dere skyldige...
Meningen med et forum er ikke bare å få bedre rankring..

clarion
30th September 2004, 09:23
Tja, Veit ikke om selve rating ideen (som jeg ikke skjønner uansett), er en spesielt god ide :), Skal noe rates bør det vel heller være kvalitet fremfor kvantitet :)

EDITED: Vel tenkte jeg skulle prøve å moderere postingen min litt, ikke se dette som noen stor sak for meg :), det jeg mente var vel at det blir kansje en masse "Spam" post dersom systemet belønner det, ellers er nok meningene forskjellige om HVA som er spam post...

MVH
Tor-Bjarne

Westad
30th September 2004, 14:01
Det finnes vel noe bedre å gjøre i stedet for å klage på katten til Remi. Hvorfor ikke skrive et bra manus eller lage god film, istedet for å syte og klage over katten!

Chandler
30th September 2004, 14:43
Godt sagt, og det får bli siste ordet i denne tråden.