Vis full versjon : Ustabil Filmen
Ustabil-Kim
28th September 2004, 00:18
Da var Ustabil Filmen på forumet, denne jeg ble anmeldt for litt siden.
Hvis du ikke er noen fan av hjemmestunt/skjult kamera film så trenger du ikke fortelle meg dette, jeg har hørt det før. Prøv heller å komentere hva du synes om redigeringen isteden, der kan jeg ta kritikk uansett om den er negativ eller posetiv =)
Alle tilbakemeldinger er fine ting.
begredeligfilmprod
28th September 2004, 09:32
jeg synes filmen var bra redigert og jævlig god underholdning.
da du tar salto ned skråningen hvilken sang kommer da?
Ustabil-Kim
28th September 2004, 14:59
er ikke helt sikkert på det nå, men skal skjekke det ut straks.
dj_zeptor
28th September 2004, 16:24
LOL....så sykt mye kult! hehe....Menne vet du åssen sang du har når det med picnic to kommer? Etter der det står "kjenner du denne mannen"? :lol:
Ustabil-Kim
28th September 2004, 18:48
skal skrive ned hele soundtracket jeg.. må bare få tak i han andre som var med å redigere filmen først =)
jokke_tryne
28th September 2004, 19:25
jævla bra film,bra redigert bra stunts bra alt..stå på ustabil! :D
Melwasul
28th September 2004, 20:15
Syk film :p
KUDi
28th September 2004, 21:15
Ustabil style :D
Synes filmen var underholdende, stilige stunt, ikke noe jeg blir lei av å se på etter 5 minutt, geniale klipp komponert sammen på en veldig bra måte !
Må bare si at det VIRKELIG er mye skillz innen ustabil, og da tenker jeg spesiellt på redigering og kameraføring
Keep up the good work ! gleder meg til neste film !!!
clarion
3rd October 2004, 17:41
Hei Kim,
Da har jeg lasta ned filmen ... i små porsjoner, for jeg sitter med ISDN (Inntil i morgen, da blir det kansje ADSL).
Og redigeringen ? , skikkelig bra!! :)
og,.. det cooleste klippet synest jeg var den lille ungen med Star Wars sverd, bare det klippet var verdt nedlasstningen. :lol:
Musikken er synkronisert bra til klippene, og overganger sceneskift funket. Kunne ønsket meg mindre rystelser på kameraet noen plasser, men dette kan jo også være et bevisst valg.
I endel klipp med de værste stunta var jeg ganske nervøs på Deres vegne, og missunte vel ikke alltid redslene moren deres må gå og bære på, vel nok sagt om det :)
ellers ville jeg, ... men det er en smakssak, kansje ville jeg invertert klippet i stedet for å bruke kune hvite frames ... der hvor bassen dunker i takt med blinkingen.. kan jo også hende det er det du har gjort, men det så ikke slik ut :)
Ellers var det ganske høy Muhahaha og Åhåhåhå faktor til tider, men tror de som er ca 20 år yngre en jeg synes det er coolt..
Skal vise den til Sønnen min på 14 også, og regner vel med kommentarer fra den kanten a'la dødscool, dritfett, megabra o.lign. :)
Så for å summere, meget gode tekniske preferanser, god redigering, bra sceneskifter ... et godt stykke arbeid :)
MVH
Tor-Bjarne
Ustabil-Kim
3rd October 2004, 18:51
takk =)
joda, er nok en del ting man kunne forandret på.
men det er håpet i å nå så mange aldre som mulig med 1 film som er problemet.
Hadde hele filmen hvert opp til meg, så ville den nok vært litt anderledes, muligens dårligere, men mer min stil.
vi er to personer som redigerer for ustabil.
men jeg er veldig fornøyd med det endelige resultatet.
har fått mye bra tilbakemeldinger om at det ikke ble "for likt jackass".
og det er vel det jeg vil ha, jeg vil ikke sammenlignes med MTV jackass.
Jackass har heller ikke på noen måte patent på den type film, for sånt vil du finne fra kameraets oppstandelse.
Får håpe neste film blir like bra eller bedre da =) er tross alt disse filmene som gjør at folk ser kortfilmene våre.
Crocco
3rd October 2004, 21:46
Tøff film! :D
Goe stunts, fantastisk redigering og passende musikk!
En ting jeg lurer på... Hva var det egentlig dere gjorde for å bli anmeldt?
Var det hu dama i starten og slutten av Ustabil traileren som anmeldte dere? Hadde likt å sett videoen av hva som skjedde, men det er nok lite sannsynlig at dere legger ut... :P
Gleder meg i hvert fall til neste film. Keep up the good work!
Hvilken sang har dere brukt i Ustabilt Tilbakeblikk filmen?
Ustabil-Kim
3rd October 2004, 23:37
ja det er hu dama.
den gamle versjonen av ustabil filmen ligger på de fleste DC++ hub's da..
Thomas
20th October 2004, 13:58
ja det er hu dama.
den gamle versjonen av ustabil filmen ligger på de fleste DC++ hub's da..
Og med det mener du???
Uansett! Veldig bra film! Tøffe stunts, bra og noen ganger genial redigering! Kjedet meg ikke et sekund. Må innrømme at noen ting kunne se ganske farlige ut. Dere har vel ikke vurdert en karriere som stuntmenn? hehe
Men hva skjedde egentlig med anmeldelsen? Ble det rettsak? Henlagt??
Ustabil-Kim
20th October 2004, 16:43
alt har blusset opp igjen nå, så skulle plutselig politiet hente dataen min igjen så jeg stappa rommet fullt av gamle datamaskiner (kan legge et bilde her med en gang jeg har tatt de over)
er vel en rettsak rett rundt hjørnet, men den rettsaken er fra min side, pågrunn av hvordan politi-juristen har håndtert saken og bedt politimenn utføre alt.
takk for den gode responsen =)
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.