Vis full versjon : Hvilket forum?
Melwasul
10th October 2004, 23:58
Kanskje det burde være et forum for bildene man lager som skal brukes til filmen? Iallfall finner jeg ikke noe forum som passer å sette inn bildene mine :? - har tenkt å sette inn Reklame, men jeg syns at det passer ikke
Jeg har laget en sith robot som jeg skal slåss mot senere, men jeg vet ikke hvilket forum jeg skal vise fram bildene av roboten.
http://home.no/gollom/bilde/sith1.jpg
kommentar: ikke mobb, hehe
edit: nå har jeg lagt merke til at roboten likner på General Grievous, huff
Ustabil-Kim
11th October 2004, 17:20
jepp, hadde gjort seg med et et område til bilder ja.
en annen ting jeg stusser over hver gang jeg legger til en film her er at man må skrive inn hvor stor filmen er i KB, hater dette, regner alltid feil.
er det ikke mulig å bare la oss skrive i MB? hehe
Kyrre
11th October 2004, 17:33
OT: Veldig fin robot Melwasul! Ser ikke helt likheten med General Grievous::roll: Men jeg ville ikke sagt at robot ser noe særlig "Sitha" og ondskapsfull ut, men veldig realistisk og fint modellert :wink: Stå på!
Melwasul
11th October 2004, 17:38
OT: Veldig fin robot Melwasul! Ser ikke helt likheten med General Grievous::roll: Men jeg ville ikke sagt at robot ser noe særlig "Sitha" og ondskapsfull ut, men veldig realistisk og fint modellert :wink:
takk hehe, likner ikke på grievous? desto bedre for meg, men har laget versjon nr 2 på den andre tråden - håper at eg klarer å lage bra bevegelse til roboten.
forresten, hva må jeg gjøre for å la den se mer ond ut?
Kyrre
11th October 2004, 17:43
Jeg vet ikke helt. Robot er liksom litt "naken". Ansiktet først og fremst burde vært mer detaljerikt. Kanskje gjøre det mer geometrisk og firkantet?
Melwasul
11th October 2004, 17:56
Jeg vet ikke helt. Robot er liksom litt "naken". Ansiktet først og fremst burde vært mer detaljerikt. Kanskje gjøre det mer geometrisk og firkantet?
joda, det skal jeg prøve å fikse litt på senere - men ikke mer offtopic nå, vil ikke få anmerking eller hva nå moderatorene kan gjøre for å straffe meg, hehe
Remi
4th December 2004, 17:22
du kan jo legge til slike bilder under reklame, "se her! 'star wars: jedi's life'-bilder" foreskempel?
bare mitt forslag, foresten, så gleder jeg med til å se darth Shaw (het den ikke det?) i aksjon :wink: :D
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.