PDA

Vis full versjon : miniDV- og DVCAM-kassetter

Olekristian
11th October 2004, 19:48
((Kanskje denne skal postes et annet sted?))

Noen som får bra priser på DVCAM-taper ?
Evt miniDV ?

Er vel ganske interessant for de fleste her på forumet?
Regner med at det går med en del taper. Gjør det ihvertfall hos meg.

Og; NEI jeg kjøper ikke overprisa taper hos Elkjøp el. eller Videoutstyr.no.

Så det så :-)

Olek

kjetilr
12th October 2004, 07:47
I sjappene på Svinesund er det brukbare priser. På "TV-boden" reklamerte de for 5 taper for 300 kroner sist gang jeg var der.

Chandler
12th October 2004, 10:46
Jeg kjøpte min batch med MiniDV-kassetter hos Elnor på Majorstua (rett ved siden av Colloseum), dog gjennom en venn. Men allikevel betalte jeg ikke mer enn 599,- for 15 stk. Vet ikke om de har samme tilbudet nå lenger da, men det kan jo være verdt å sjekke opp.

Kyrre
12th October 2004, 11:37
Kjøper High Grade MiniDV kassetter (Skal være de beste en kan få tak i) hos 2MTV (www.2mtv.no), 5 stk for 3 -4 hundre.

HenrikSolberg
12th October 2004, 11:43
Kjøpte Sony MiniDV kasetter via skolen når jeg gitt på Medier og Kommunikasjon! 40 kr pr. stk!

Melwasul
12th October 2004, 12:15
Jeg bruker bare samme kassett hele tiden - tar oppå gamle og de gamle lagrer jeg inni datamaskinen.

Men tror ikke at det er så lurt av meg - vet lite om kvalitet egentlig, hehe

HenrikSolberg
12th October 2004, 12:17
Kasetten blir jo etterhvert slitt! Og når jeg gjør litt større prosjekter tar jeg alltid og arkiverer DV-kassettene etterpå, selv om jeg har redigert ferdig en ferdig film! Men du kan helt klart bruke en DV-kasetter flere ganger uten at det gjør noe helt kvalitetsmessig. Det er jeg i alle fall ganske sikker på :?

KUDi
12th October 2004, 16:59
Det er iallefall helt sikkert at de blir slitt.... Har opplevd at filmen blir hakkete på grunn av kassetten,

irriterende....