Vis full versjon : hvorfår ikke en NAF chat?
Remi
23rd October 2004, 10:34
hvorfår kan ikke NAF få en egen chat? synes det hadde blitt kjempemorsomt :D
hvertfalll kunne de prøve en liten stund får å se hvordan det går :P
Ustabil-Kim
23rd October 2004, 13:18
allerede testet dette en gang, med mIRC.
men jeg vet ikke om en net browser chat kanskje hadde funket bedre..
Thomas
24th October 2004, 01:21
Jeg tror ikke chat hadde blitt noe bra. Dette er jo et foum, og det er like greit å diskutere ting her. Trenger vi absolutt å snakke med noen litt provat her inne så er det bare til å få tak i msn'en deres....
Remi
24th October 2004, 17:41
synes det hadde blitt morsomt jeg
Melwasul
28th October 2004, 16:10
synes det hadde blitt morsomt jeg
Joda, chaten hadde nok vært litt mer brukbart - kanskje flere som kommer online - men da blir det mindre som bruker forum?
Remi
28th October 2004, 16:12
viss chat er for "stort" kan vi jo prøve en shoutbox?
comrad
28th October 2004, 17:49
viss chat er for "stort" kan vi jo prøve en shoutbox?
Hva er vitsen med en shoutbox når vi har et forum ?!?
Remi
28th October 2004, 17:58
litt morsomt å kunne diskutere småting å slikt da
Melwasul
28th October 2004, 18:13
litt morsomt å kunne diskutere småting å slikt da
Jeg hadde iallfall deltatt i chatten dersom det kommer ;) chatten kan være nyttig til å spørre et enkelt spørsmål som man vil ha et rask svar på kanskje, hehe
Remi
28th October 2004, 18:27
jeg også!
mott
28th October 2004, 18:33
Hmm, en chat kunne ha vært bra....da har vi sluppet chat lignende samtaler på forumet som sier: ok, jeg også, tøft osv
Kyrre
28th October 2004, 18:50
Ser ikke poenget. Er i mot.
audun1
28th October 2004, 19:53
Må si meg enig med kyrre der. Det er jo greit for besøkende å kunne lese forskellige poster som har blitt postet her for å finde ut det de lurer på.
Jeg vet ikke....
Hvis en chat "da bare for fritidsprat"
28th October 2004, 22:34
da har vi sluppet chat lignende samtaler på forumet som sier: ok, jeg også, tøft osv
Hva med at de som sier "ok, jeg også" , "tøft" osv. bare slutte med et i stedet for at vi lager en chat for å løse problemet :wink:
GeEzah
29th October 2004, 17:03
Chatten blir for de som er allerede hekta på IRc (noe jeg var før, men endelig har blitt kvitt).
Dette er bare ett forslag, jeg synes chatten kan glemmes. Sånn som sagt før folk bruker dette også som en plass å finne informasjon i arkivene. Men, hva med at de faste brukerne her skriver opp "spesialiteten" sin på profilene sine etc, så kan heller folk bare skrive private meldinger eller ta kontakt med dem på MSN hvis det er noe spesifikt de lurer på?
bj0rn
29th October 2004, 17:05
Chatten blir for de som er allerede hekta på IRc (noe jeg var før, men endelig har blitt kvitt).
Dette er bare ett forslag, jeg synes chatten kan glemmes. Sånn som sagt før folk bruker dette også som en plass å finne informasjon i arkivene. Men, hva med at de faste brukerne her skriver opp "spesialiteten" sin på profilene sine etc, så kan heller folk bare skrive private meldinger eller ta kontakt med dem på MSN hvis det er noe spesifikt de lurer på?
Meget god ide, er sikkert ikke alle som føler de har noen spesialitet, men dette kunne jo vært valgfritt...
Remi
4th December 2004, 17:29
men jeg synes fremdeles en shoutbox hadde vert morsomt og prøvd, sånn som de har på www.nukenorway.no eller www.pitcher.no, men men, alt handler jo ikke om meg :lol: :wink: :D
-Remi
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.