PDA

Vis full versjon : Den Barske Villmannen - Tilbakemelding

Freddern
25th October 2004, 18:42
Hva syns dere om denne? en film vi lagde på vidda..

Melwasul
28th October 2004, 22:41
Filmen hadde vært mye mye bedre om dere brukte bedre kvalitet - kvaliteten var så elendig at det virker så forstyrrende at det ødelegger filmen :?

bj0rn
30th October 2004, 11:00
Kvaliteten var skikkelig dårlig ja. Filmen var ellers helt grei. Har dere laget musikken selv? Det virket sånn (på en positiv måte) for jeg synes musikken passet bra inn, og den var meg på å sette en stemning. For meg ble musikken det største plusset i denne filmen, selv om den til tider var litt kjedelig og "repeterende" (hvis det er et ord)

Skuespillet var ikke helt på vidda ( :wink: ), kunne vært mye bedre, men kunne også vært adskillig verre. Spesielt når han barske villmannen reiste seg opp etter den første eksplosjonen, ble det litt teit når han kikket i bakken. Men som sagt, har sett mye verre.

Storyen var ikke all verden, men grei nok...

Eksplosjonene var ganske dårlige, så ikke spesielt ekte ut. Slåsselydene var heller ikke så veldig passende.

Og det som kunne hevet filmen 200 000 hakk var kameraføringen. Jeg forstår at dere bare var to stk som laget denne filmen, og ergo ble det bare stativfilming når begge skulle være med i bildet. Men synes det ble veldig statisk og oversiktsaktig filming ellers også, når dere bare viste en av dere. For all del, stativ er en veldig fin ting, og alle som laget film bør bruke stativ. Men det blir også et fint virkemiddel med litt bevegelse på kameraet i enkelte scener, og gjerne litt mer close-ups og lignende.

Men alt i alt var det ikke så verst.

Freddern
30th October 2004, 11:19
vi hadde ikke planglagt noe på den! vi var bare på tur med film utsyr og bare lagde noe så ble det bare en liten kort film da.... men takk.. musikken er lagd selv...