PDA

Vis full versjon : MadnessMedia

Stroyer
15th November 2004, 18:21
Virker kanskje litt "spammende" å reklamere for nettsiden sin i den aller første forumposten, men det ble liksom den beste måten å presentere seg på. Jaja, inntrykket får jeg heller rette opp etter hvert :wink:

Den nye siden jeg har laget for "teamet" ligger her:
nettplassen.com/madnessmedia (http://www.nettplassen.com/madnessmedia)

Hadde vi hatt en litt mer stabil server, hadde det nok vært mulig å se litt flere av filmene våre derfra også.

Har du noen sterke meninger, så kommenter i vei!

Melwasul
16th November 2004, 16:44
Ingen problem med at du "spammer", hehe - som du gjør ikke. Gleder meg til å se star wars parodien din, hehe.

Eneste film eg finner hos siden deres var en trailer, som jeg holder på å laste ned for dette øyeblikket.

edit: skjønte ikke noe av traileren heller, hehe

Stroyer
16th November 2004, 17:03
Ja, var kanskje litt dumt å legge ut siden nesten uten noen filmer. Jeg skal snakke med serveransvarlige, og prøve å få filmene ut på nettet igjen.

erdnis
16th November 2004, 18:11
jeg så på siden deres, på prosjekter skriver dere at dere skal paodiere star wars og at det eneste dere trenger er kamera og locations osv. og da lurer jeg på om dere har planlagt alle de prosjekene også har dere ikke et kamera engang.

Stroyer
16th November 2004, 18:30
Hehe. Vi har et kamera (XM2), men det er sendt til reparasjon. Vi kan selvfølgelig skaffe et reservekamera, men vi har god tid.