PDA

Vis full versjon : hjelp til film

glenny
18th November 2004, 17:15
hei!!!
Har tenkt på å lage film av spillet "champions of norrath". har dere noen ideer hvordan jeg kan gjøre det, og hvilken sminke/kostymer jeg kan bruke og hvilke locations i Norge som passer til slike filmer o.s.v :?: :?: :?:

Melwasul
18th November 2004, 17:39
Eh, jeg har aldri hørt eller prøvd spillet - litt informasjon om spillet?

HenrikSolberg
18th November 2004, 17:44
hei!!!
Har tenkt på å lage film av spillet "champions of norrath". har dere noen ideer hvordan jeg kan gjøre det, og hvilken sminke/kostymer jeg kan bruke og hvilke locations i Norge som passer til slike filmer o.s.v :?: :?: :?:

Søkte på spillet på google og så på noen screenshots. Virker jo som om spillet foregår i alle mulige klimaer og settinger. Da er det kanskje LITT lurt å nevne hva filmen din skal inneholde!

Melwasul
19th November 2004, 00:04
Og bilder av scenene dere vil ha i spillet ;)

Slik at vi kan finne på noe

Freddern
19th November 2004, 14:24
den Domino filmen... hmm kommer en film som heter Domino snart da!!

glenny
19th November 2004, 15:21
jeg har ikke skrevet noe manus ennå, men hadde tenkt at filmen skulle ha samme storyen som spillet. nemlig at hovedpersonen blir sendt fra en eller annen alveby for å dra gjennom hele landet til norrath skogen for å hindre at en hel armè av orker og gobliner skal ødelegge verden, men det skal også ligge mer bak. jeg vet ikke hva for jeg har ikke spilt spillet, men skal kjøpe det snart :D

HenrikSolberg
19th November 2004, 20:16
den Domino filmen... hmm kommer en film som heter Domino snart da!!

Hva mener du?

HenrikSolberg
22nd November 2004, 13:09
Gjorde et søk på IMDB.com og det kommer faktisk en film som heter Domino snart! Den handler visst om en person som heter Domino Harvey! En sann historie virket det som!

Heldigvis er det ikke noen opphavsrett på slike filmtitler!!! Det er bra for meg! :D

Melwasul
22nd November 2004, 13:51
Så lenge innholdet er ikke det samme, har de ingenting å si ;)