Vis full versjon : Har noen sett 23:00?
HenrikSolberg
22nd November 2004, 21:26
Jeg har i dag lagt ut en film som heter "23:00".
Du finner den her:
NAFF nedlastning (http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&cid=1&lid=118&ttitle=23:00#dldetails)
Du kan også besøke hjemmesiden til filmen direkte:
Nighttime (og velg "23:00".) (http://home.online.no/~da-sol/index.htm)
Hva synes dere?
Melwasul
22nd November 2004, 22:16
Litt for lav kvalitet på denne videoen - 96 kbit/sek? ;)
Litt for mørk noen ganger - men ellers bra laget. Bra musikk, stemning, og tempo.
HenrikSolberg
22nd November 2004, 22:38
Ville holde størrelsen på filmen lav slik at det ikke tar så lang tid å laste ned, men nå skjønner jeg jo at det ikke er så mange andre enn meg som sitter med ISDN! Kan sikkert få lagt ut en bedre versjon til helga! Tar litt tid da!
Filmen er egentlig ikke så mørk som webfila tilsier! Men det er jo mørkt om kvelden da!
Men webfila lyger litt! Men bortsett fra kvaliteten på fila, hvordan er filmen?
Ustabil-Kim
23rd November 2004, 08:34
kvaliteten var egentlig under grensa til å være "se-bar", så jeg endte bare opp med å sitte å trykke igjennom filmen.
men skal ta meg en bedre titt når jeg kommer hjem fra skolen =)
HenrikSolberg
23rd November 2004, 08:43
Hmm. Får vel nesten gjøre noe med det når jeg kommer hjem til helga da! :?
HenrikSolberg
19th February 2005, 00:17
Filmen er nå lastet opp med forbedret kvalitet.
Her er linken:
http://home.online.no/~da-sol/video/23.wmv
Windows Media på 23 megabyte...
Så hva synes dere nå som kvaliteten er forbedret?
Freddern
19th February 2005, 08:40
ja, bedre kvalitet kansjke! hehe, LIker filmen og vinklene! bra det ass! men så ikke navnet ditt på rulleteksten
HenrikSolberg
19th February 2005, 10:15
Det er fordi navnet mitt står i starten, sammen med de andre som lagde filmen. De som står på slutten er de som vi på en eller annen måte fikk hjelp av osv.
Kyrre
19th February 2005, 12:12
Til en viss grad likte jeg storyen. Men en blir aldri kjent med hovedrollen og filmen mangler en del tempo, og jeg kan ikke si jeg likte fotoet på denne filmen. Ga meg 70 talls "feeling" av den gjentatte zoomingen, og kamera manglet bevegelse. "Jage- scenen" funket ikke i det hele tatt. Den manglet driv. Først og fremst fordi vi ikke fikk se noen glimt av hovedpersonens livredde ansiktsutrykk. Skuespillet var generelt ganske stivt. Jeg likte heller ikke bruken av musikk fra andre filmer, spesielt "The bridge of Khazad Dum" fra Fellowship of the Ring reagerte jeg negativt på, selv om den scenen i filmen din var veldig bra. Slowmotionen var ikke pen og se på, fra Studio?
Kan desverre ikke si at dette var etter min smak.
HenrikSolberg
19th February 2005, 13:37
Dette er heller ikke den filmen jeg har laget som jeg er mest stolt av. Dette er den første filmen jeg har vært med på å lage og ble laget i 2002.
Er enig i alt du har av kritikk...
Filmen er redigert i Final Cut Pro og det er der slowmotionen stammer fra. Jeg tror muligens problemer med kasetten filmen ble lagret på har ført til noen problemer med slutten av filmen, der slowmotionen finner sted. Hvis du f.eks. ser på rulleteksten til slutt så hakker den voldsomt. Lyden var også hakkete på slutten og jeg måtte legge til en wav fil jeg hadde fra filmen fra tidligere for å rette opp hakkingen. Så det kan hende det er derfor slowmotion delen funker dårlig...
Men jeg er som sagt enig i at filmen ikke er så vanvittig bra. Men en del av "grepene" som er gjort er ikke kun mitt ansvar, siden vi var 4 på gruppen... Men som sagt, dette var den første filmen jeg lagde/var med på å lage...
warbolt
21st March 2005, 13:05
Du bør også ta en titt på alle de aksebruddene du gjør.
Måtte bare nevne det.
Ta en titt på alle dialogene så ser du det.
joma_ch
22nd March 2005, 00:18
Var bra det her, men litt mørkt.... hehe, tenkte ikke over at du hadde laget filmen/vært med på å lage filmen, så ble overraska når jeg plutselig så kjente butikker og steder! Fredrikstad er by`n vettu! 8) :D
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.