PDA

Vis full versjon : F*R*I*E*N*D*S

mott
24th November 2004, 00:25
Ja, der ble den siste friends eps sendt på tv2 :(
Har sikkert sett 98% av alle friends eps, og er stor Fan av tvserien.
Mener at det er den beste komiserien som er laget :D
Derfor er spørsmålet: Er friends den beste komiserien som er laget?
Eller har du andre meninger om tvserien..........Diskuter.

Westad
24th November 2004, 02:43
Friends var bra de aller første sesongene. Jeg synes de siste sesongene var elendig. Vil ikke si at Friends er den beste komiserie noensinne.

Den beste komiserien er og blir The Simpsons. That 70's show er også råbra, etterfulgt av Family Guy, Bundy(Married With Children) og selvfølgelig den mest geniale serie noensinne, Seinfeld.

Rocambole
24th November 2004, 08:22
Det er selvsagt Yes, Minister, Yes, Prime Minister, MASH og Soap som er de beste komiseriene noensinne.

HenrikSolberg
24th November 2004, 08:32
M*A*S*H*, Seinfeld, Simpson, Alle Elsker Raymond og Hotell i Særklasse er vel de beste synes jeg!

Alltid gøy å se den siste episoden av en serie da!

Melwasul
24th November 2004, 10:05
Helt Sykt har en spesiell humor og måte å vise det på

HenrikSolberg
24th November 2004, 12:08
Enig, men noen klassiker er det definitivt ikke!

Melwasul
24th November 2004, 12:54
Enig, men noen klassiker er det definitivt ikke!

Alt blir klassikere om 10-20 år ;) untatt spice girls

HenrikSolberg
24th November 2004, 12:57
Fresh Prince blir muligens en klassiker. Seinfeld og Simpsons blir klassikere, men Helt Sykt? Aldri i verden!

Melwasul
24th November 2004, 14:52
Fresh Prince blir muligens en klassiker. Seinfeld og Simpsons blir klassikere, men Helt Sykt? Aldri i verden!

Så "Hjelp, vi flyr" er ikke en klassiker, hehe

mott
24th November 2004, 16:01
Kongen av queens er også sykt morsomt :D :lol:

bj0rn
24th November 2004, 16:01
Friends er utrolig fengende! Har alle episodene, og begynte for en stund siden på episode 1 sesong 1, og arbeidet meg utover. Har for øyeblikket kommet til sesong 4, og vil nok ikke bli ferdig før utpå våren en gang :D

Men det er moro med prosjekter :wink:

Simpsons er også like genialt.

Nesten like genialt er feks Helt Sykt, Alle Elsker Raymond og den der serien på TV Norge med fam Finnerty(husker ikke hva den heter)

glenny
24th November 2004, 18:19
den mest geniale serien ever er den britiske "Two pints of lager and a packet of crisps", og selvsagt "den sorte orm"

HenrikSolberg
24th November 2004, 18:32
At jeg kunne glemme "Den sorte orm"!!!!

Ustabil-Kim
24th November 2004, 19:03
family guy er det beste jeg vet, eneste programmet jeg har sett som det ikke er mulig å forutsi hva som skal skje, og jeg elsker når tv'n klarer å lure meg.

etter det kommer Helt sykt og simpsons.

p.s og hotel ceasar, HVEM ser ikke på hotel ceasar!

kattefisk
24th November 2004, 20:15
Friends var bra de seks første sesongene, men etter det har det bare tapt seg. Syns egentlig ikke det har vært spesielt morsomt og har mer eller mindre bare sett episoden som ble vist i går de siste tre årene.

Ellers er jo Fresh Prince, Scrubs, Simpsons og Futurama de seriene jeg syns er morsomst.

KUDi
24th November 2004, 21:05
Friends er virkelig bra... Liker også Kongen av Queens, simpsons,malcom i midten og selv om serien step by step egentlig ikke er så bra så MÅ man jo bare digge han som spiller "Cody"

DUDE!!

Kyrre
24th November 2004, 21:10
Personlig følger jeg ikke med på noe serier. Jeg synes foto og regi er så slapt og uengasjert i serier, at det er useelig om jeg ikke holder på dø av latter.

Eneste serie jeg i fullt og helt elsker er The Sopranos.

HenrikSolberg
24th November 2004, 21:22
Foto og regi er meget slapt i f.eks. Band of Brothers og 24????? 8O

Men komiserier, ja enig, det er ikke deres styrke. Men det er humoren som gjør de bra, og de er ikke noe for de som kun ser på det tekniske! Er ikke på grunn av det tekniske jeg ser på serier i alle fall!

kattefisk
24th November 2004, 23:02
24 har jeg aldri likt og aldri skjønt hva folk har likt ved. For meg har det vært en typisk amerikansk søppelserie. CSI derimot. Der har vi min favorittserie. Gi meg CSI og The Sopranos og jeg er fornøyd.

pordey2
25th November 2004, 00:05
Nå er vel verken Sopranos, 24 eller CSI strengt tatt komiserier som dette begynte med, men er svært sterke for det.
Friends er en super serie som man har blitt glad i gjennom årene, selv om det har tapt seg litt de siste sesongene. Antagelig derfor de ga seg også, før det dalte helt nedenom.
Andre supre komiserier er Simpsons, Futurama, Family Guy, 70th Show, Malcolm in the Middle - storkoser meg på ettermiddagene nå for tiden :D

Spennende å se hvordan Joey blir, hørt om blandede kritikker i utlandet...

Melwasul
25th November 2004, 11:58
Glemte Red Dwarf - genial serie, og finner den ikke på dvd i norge :(

Westad
25th November 2004, 12:17
Red Dwarf finner du på www.dvdstrax.no..

Melwasul
25th November 2004, 12:21
Sm-sm-smeg up! (eller Smegghouvet på nynorsk da de viste det på NRK2)

Takk :D får spare 1000 kr for å få alle seosongene

moonlightP
25th November 2004, 12:31
Friends er nok den beste komiserien jeg har sett.
Joey er min favoritt der.

Har dere hørt at han skal ha sin egen serie for seg selv nå uten de andre.
En fortsettelse fra Friens serien på en måte.

Westad
25th November 2004, 12:34
Begynner på TV2 neste tirsdag.

mr
25th November 2004, 12:41
Pacific Blue er en av mine favorit serier, selvom den ikke går på tv akkurat nå.

Foto og regi er nok ganske slapt der men når serien ble lagd var det ikke så vanlig å ha alt helt perfekt. Dessuten ble det bare brukt Steadicam under innspilingen...

Serien syns jeg i hvertfall er bra!

bj0rn
25th November 2004, 16:33
Jeg har sett den ene episoden av Joey, og syntes det generelt var skuffende. Etter min mening har de ikke klart å beholde Joey-karakteren helt intakt. De har sannsynligvis måttet endre litt på ham, for at rollen skal klare å "bære" serien på egen hånd, og det var ikke spesielt vellykket. Joey trenger vennene sine for å kunne være Joey fullt ut.

Men serien var jo langt i fra dårlig da, bare litt for lik "alle andre" serier kanskje... Manglet det særpreget som Friends hadde.

kattefisk
26th November 2004, 19:43
Glemte Red Dwarf - genial serie, og finner den ikke på dvd i norge :(

Jeg husker den tiden Red Dwarf ble vist på NRK2. Genialt bra serie. Den hadde jeg også glemt.