Vis full versjon : Brother Bear
HenrikSolberg
24th November 2004, 16:38
Har bare et spørsmål! Er det noen her som har sett Brother Bear? (trolig ikke). Jeg må bare si at hvis den filmen ikke vinner musikk for beste melodi ved neste Oscar-utdeling så er det korrupt (noe som vel nesten er bevist uansett). Eneste problemet er hvilken melodi som skal vinne! Et helt utrolig soundtrack av Phil Collins og Mark Mancina!!!
Link:
Brother Bear (amazon.com)
Helt fantastisk synes nå jeg! Et av de beste albumene fra Disney i nyere tid!
Tom
24th November 2004, 17:22
Har sett filmen ja :)
Og soundtracket er bra.
Skal sjekke det ut enda nærmere siden du skryter slik av det :)
Chandler
24th November 2004, 17:29
Nå er faktisk denne filmen fra 2003 så at den skal få en Oscar neste utdeling blir da en umulighet. Den var faktisk nominert til beste animerte film i år men tapte for Finding Nemo.
HenrikSolberg
24th November 2004, 17:57
Hmm. Ja da så. Da var det vel Return of the King med "Into the West" av Annie Lennox som vant denne i fjor da?!? Ganske genialt dårlig at en sang som kun er med i rulleteksten vinner hvert år! Helt tragisk! Har ingenting med Into the West å gjøre, nydelig melodi, men altså ikke i filmen!
stelvis
24th November 2004, 22:07
Helt enig i påstanden om at filmen fortjener Oscar! Syns forøvrig at det er blant de beste disneyfilmene, likte veldig godt humoren!
HenrikSolberg
24th November 2004, 22:48
Har aldri sagt at filmen skal få Oscar, men musikken!
Synes nok Finding Nemo var bedre enn Brother Bear (filmen)!
Melwasul
25th November 2004, 12:05
Ingenting slår Monsterbedriften, hehe - min favorittfilm blant pixar-filmene
stelvis
25th November 2004, 12:59
Har aldri sagt at filmen skal få Oscar, men musikken!
Var det jeg mente :) Kanskje litt dårlig formulert men..
HenrikSolberg
25th November 2004, 14:15
Monsters Inc ER genial, men det er egentlig det meste Pixar har laget!
Remi
17th December 2004, 18:41
vet at denne tråden er veldig gammel men...
18th December 2004, 11:25
Hvis du mener at Pirates of the Carribean er det beste som har kommet fra Disney så har ikke du veldig mye peiling på Disney og filmhistorie!!! :cry:
Det er ingen tvil om at det er mange filmer som ligger milevis foran Pirates i Disney sammenheng. Aladdin, Løvenes Konge, Jungelboken, Snehvit og de syv dverger, Fantasia, Askepott, Dumbo for å nevne NOEN av de som er bedre!!!
Remi
18th December 2004, 12:52
spørs ossen du ser på det, POTC kan selvføgelig ikke slå klassikere som løvenes konkse etc. men jeg synes det er den beste ikketegefilmen vertfall :wink: :D
HenrikSolberg
18th December 2004, 16:38
Spørs åssen du ser det? Disney er Disney! Ferdig med det!
Melwasul
18th December 2004, 19:05
Hvis du snakker om Pixar?
Er Pixar snart et selvstendig selskap. Tror de skal oppløses med Disney snart, eller allerede gjort.
Remi
18th December 2004, 19:24
pixar animation studios har mange bra, men dreamcast eller hva de het er nok en sterk konkurent...
HenrikSolberg
18th December 2004, 22:29
Pixar har gått ut av samarbeidet med Disney! Apple sjefen eier jo Pixar og kom ikke helt overens med Disney for å si det sånn! Cars som kommer vinteren 2005 blir den siste Pixar filmen under Disney! Men alle filmene Pixar laget før dette, vil for all tid være Disneyfilmer selv om ikke Disney eier de lenger!!!
Disney arbeider veldig tett på Pixar ved utarbeiding av manus, karakterer osv!
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.