PDA

Vis full versjon : Darth Vader

any1
25th November 2004, 21:46
Noen som vet om et NORSk kostyme shop eller noe sånt som kan lage eller har ferdige darth vader kostymer?

Kyrre
25th November 2004, 22:34
Herregud. Nok er nok.

Admin folk? Kan dere ikke sette foten ned angående Star Wars tråder? Det må da finnes et Star Wars forum en plass.. Dette er et amatørfilmforum for guds skyld! :?

HenrikSolberg
25th November 2004, 22:48
Enig. Finnes flere Star Wars forum!

Dette er to:
NORSK: forum.starwarsguiden.net
INTERNASJONAL: boards.theforce.net!

Selv liker jeg Star Wars, men det får være grenser. Minstekravet må i alle fall være å samle alt i ETT topic!

kjetilr
26th November 2004, 10:33
Heisann
Jeg ser ingen grunn til å skille mellom spørsmål om star wars kostymer og spørsmål om f.eks. ringenes herre kostymer.

Dersom vi skulle opprettet et eget forum for SW ville det bety at vi må opprette tilsvarende for andre populære filmer, noe som vil bryte med katalogiseringen vi har i dag.

Dessuten er det ikke værre enn å la være å lese de postene som har med star wars å gjøre.

Kyrre
26th November 2004, 11:17
Men dette er jo et amatørfilmforum!! Jeg er selv Star Wars fan, men hvorfor skal alle trådene handle om lyssabler, kostymer, romskiper o.l?!!

kjetilr
26th November 2004, 11:30
Fordi folk prøver å lage amatør-fanfilmer? Som jeg sier, har du et problem med SW-trådene så la være å lese dem.

Start gjerne tråder med ikke-SW-relatert materiale. Hvis problemet er at du synes de overskygger listen over de siste postene på forsiden så ikke bruk denne, men gå direkte inn i forumet. Det er bare en ekstraservice vi har her. De fleste andre forum på nettet har ikke denne tjenesten. Der må du gå direkte i hver kategori for å se.

Vi kan ikke drive forskjellsbehandling selv om en del folk er opptatt av å lage fanfilmer.

Men er det generelle SW-spørsmål som ikke er relatert til det å lage film så oppfordres de som har spørsmål til å spørre på dedikerte sw-forum/fora/hva-nå-enn-som-er-riktig-skrivemåte.

:twisted:

Melwasul
26th November 2004, 12:01
Min teori ang SW-sak

Det er mange star wars fans i Norge som vil lage fanfilm, slik at de ser hvordan de er med lyssabel kanskje. for det kan ikek ses i virkeligheten.

Star Wars har mange effekter, som folk trenger muligens hjelp til å finne ut hvordan lage slik og slik - som kreves ikke mye i andre vanlig ungdomsfilmer, kanskje.

I det minste handler forumet også om andre ting enn Star Wars, heldigvis ;)

audun1
26th November 2004, 14:32
Jeg er personlig ikke noe imot sånne emner.
Men over til spørsmålet.
Hadde det vært meg som skulle lage filmen ville jeg prøvd å lage noe selv som ikke er helt likt til punkt og prikke.
Du vil bli mest fornøyd med det du lager selv vil jeg tro, hvis du ikke er nøtt til å ha det nøyaktig.

Lykke til.

P.S Kyrre. Kunne du ikke skreve innlegene dine på pm til en av adminene. Det er jo ingen vits å skremme folk vekk.

Freddern
26th November 2004, 17:21
kan du ikke lage noe orginale ting? lage egne ting da!? isteden for å bare bruke ting som er fra filmene?? mye kulere det..

bj0rn
27th November 2004, 01:26
Er så utrolig enig med kyrre her!!!!! Men forstår hvor lista ligger, så kan vi ikke heller gå inn på den ideen med å ha en egen star wars tråd, der alle ting som omhandler star wars kunne bli postet...

For disse "lyssabel, star wars-ditt og starwars datt" trådene begynner å overskygge dette forumet mer og mer.

Såklart jeg bare kan la være å lese dem, men det er ikke i alle tilfeller man kan forstå på emnet at det er star wars. Og uansett er det ikke spesielt intressant for meg å delta på dette forumet i det hele tatt når 50 % av det handler om noe jeg forakter og hater (men respekter at andre liker)

Det er nå min mening! :evil:

Remi
27th November 2004, 11:34
kanskje dette går litt over streken?! hva med at alle holder kjeft om dette nå? så kanskje noen kan hjelpe any1 med det han/hun trenger hjelp til? :? hvis dere skjønner? ONTOPIC please :wink:

John.C
28th November 2004, 16:22
Hehe.. Dette er min første post. Ser ut til at jeg kom in i litt kinkig debatt.
Det er nemlig fordi jeg selv er en stor Star Wars Fan. Men det er ikke den eneste filmen jeg er fan av.

Jeg har selv en Komplett Darth vader kostyme, Stormtrooper kostyme, Tie pilot Kostyme, Robocop Kostyme Predator Kostyme Og mye annet stash..

Her er bilda av drakten min.. Dere vil også se at vi selger de på ebay fra tid til tid.

http://images.andale.com/f2/111/130/11658134/1100371316732_USIVO_Darth_Vader_Phose_with_helmet. .jpg

Hivs dere er intresert til å vite litt mer om oss sjekk websiden våres på www.force-tech.com

Remi
28th November 2004, 16:37
er dere interesssert i å selge ett stormie-kostyme??! vær så snill! har lett etter ett i over ett og ett halvt år :wink:

-Remi

John.C
28th November 2004, 16:45
Så klart. vi ønsker og få fler i klubben. Alle i Norge tilbyr jeg rimeligere pris mot det som selges på markedet fordi jeg ønsker at Star Wars Norge skal vokse.

Målet er og sette i gang noen veldedighets show.

Remi
28th November 2004, 17:07
så proft :D hvor mye da?

any1
30th November 2004, 18:45
NYYYYDELIG drakt må jeg si :!: :!: Når er det dere selger de på ebay,
skulle likt å hatt en sånn drakt.

Ble så mye krangling inne her så jeg har ikke vært her på en stund.
Vet du ca hvor mye det er for den?

Hva heter den extreme versonen?

John.C
30th November 2004, 20:28
Jeg hart en auksjon oppe nå for Extreme Versjonen.
Har også rimeligere alternativer for softparts.

any1
4th December 2004, 13:58
Den var litt dyr den ja :(
Den billigere softparts
Har du en pris og bilde på den
:?:

John.C
5th December 2004, 13:46
Ja vi har forskjellige softparts muligheter.
Kontakt meg på j-cath-k@online.no

Darth-sjabi
25th February 2005, 23:36
Så klart. vi ønsker og få fler i klubben. Alle i Norge tilbyr jeg rimeligere pris mot det som selges på markedet fordi jeg ønsker at Star Wars Norge skal vokse.

Målet er og sette i gang noen veldedighets show.

Hei!
jeg bare lurte litt på den klubben deres :)
det er vel ikke sånn at dere sitter å diskuterer filosofien bak star wars og sånn?
Star wars er genialt og ja...du vet, men det blir bare så kjedelig med sånn filosofi pjatt.... bare lurte-mente :D

andraa
6th May 2005, 15:21
Ja, den klubben syntes jeg var litt interessant og!