Vis full versjon : Cats-sminke
Sunniva Åsbjørnsdotter
4th December 2004, 22:39
Her er et bilde av meg som Demeter / Mungojerrie!
http://www.artlib.info/ms/catse.jpg
Mikael Åsbjørnsson
4th December 2004, 22:40
Hei Sunniva. We go back a long time.
Darth-sjabi
25th February 2005, 23:38
ikke for å være slem, men jeg syntes cats virker utrolig homofilt....
men jeg respekterer også at dere liker det!
ville bare si det
ustedalen
25th February 2005, 23:42
ikke for å være slem, men jeg syntes cats virker utrolig homofilt....
men jeg respekterer også at dere liker det!
ville bare si det
Homofilt? Hvorfor i alle dager gjør det det? Har selv aldri sett cats, men det er jo verdens mest kjente musikal.
Remi
25th February 2005, 23:47
vel ja, jeg vet ikke hvordan cats er, om det har noe med katter å gjøre i det hele tatt :oops:
men jeg forbinder ikke katter med homofili nei :?
erdnis
jeg har sett den og jeg skjønner ikke hvorfor du synes den virker homofilt! Jeg synes ikke den var spesielt bra, men jeg skjønner ikke hva du mener med homofilt! men det er jo bare min mening...
ustedalen
vel ja, jeg vet ikke hvordan cats er, om det har noe med katter å gjøre i det hele tatt :oops:
men jeg forbinder ikke katter med homofili nei :?
Må si meg enig med remi der...
Darth-sjabi
25th February 2005, 23:49
jeg sa aldri at vanlige KATTER var homofilt!
jeg mente at menn som er sminket som en kat og har på tiger og andre katte dyr mønstrete tights er litt homofilt :)
Remi
26th February 2005, 00:00
hmmm kanskje på en strippeklubb ja :wink: :lol:
Melwasul
26th February 2005, 00:13
Hvorfor homofil når det er en jente som sminker seg?
Fatter ikke hva homofil har med tråden å gjøre - Sunniva er jo et jentenavn, og på bildet ser det ut som det er en en jente som har sminket seg. Og de fleste katter er ikke homofile.
dahlskebank
26th February 2005, 02:43
Må si meg enig med Darth-sjabi; musikal og teater er homofilt, om ikke så ihvertfall ganske feminint. Ekkelt er det ihvertfall. Menneh, merkelig thread. Gjør folk hva som helst for å bli "sett"?
"Hei, her er jeg og dette er bilde av meg ja..."
Sunniva: er det film/musikal du lager nå, eller er det teater/skole eller hva enn hva for faen...
Darth-sjabi
26th February 2005, 11:04
sjekk bildet til han åsbjørnsån(eller hva f**n han heter)
Cats sminke og katte fargede tights.....
M.v.h. the dark lord of the sith ( er kun vikar :oops: )
erdnis
26th February 2005, 18:04
han ar også et bilde av en jente som er sminket da, men... (håper jeg ihvertfall)
jasonX
26th February 2005, 19:01
Må si meg enig med Darth-sjabi; musikal og teater er homofilt, om ikke så ihvertfall ganske feminint. Ekkelt er det ihvertfall. Menneh, merkelig thread. Gjør folk hva som helst for å bli "sett"?
"Hei, her er jeg og dette er bilde av meg ja..."
Sunniva: er det film/musikal du lager nå, eller er det teater/skole eller hva enn hva for faen...
tror ikke jeg kan bli mer enig, dahlskebank :wink:
Kyrre
26th February 2005, 19:20
Hva i all verden er dette? Dette var nok ikke en tråd der en skulle diskutere om musikaler er homofilt eller ikke!
sjekk bildet til han åsbjørnsån(eller hva f**n han heter)
Cats sminke og katte fargede tights.....
Hva i helvete mener du med det egentlig? Nå blir jeg sur på Mikael Åsbjørnssons vegne!
"Se på han dere teite wannabe darth vader fyren som bare sprer sin of topic skit på alle forumets vakre tråder!"
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.