PDA

Vis full versjon : Navn til min film...

moonlightP
5th December 2004, 15:22
hallo alle sammen!!!!!!
jeg planlegger en film som jeg trenger hjelp fra dere med å finne på et navn til.
filmen handler om:
to menn som skal bytte noen våpen og narkotika mot masse penger, de to begynner å krangle og så slåss.
slutter med at han med varene dreper han som har pengene og stikker av med varene og pengene.

dette var veldig kort fortalt, men den skal ikke vare så veldig lenge heller, men jeg trenger et navn samme om det er engelsk eller norsk eller gresk eller latinsk bare jeg får et navn! :D

Remi
5th December 2004, 15:26
var det to stykker som samarbeidet, eller hadde den ene våpen, og den andre pengene?

moonlightP
5th December 2004, 15:33
den ene hadde våpen og den andre hadde pengene. :D

jasonX
5th December 2004, 15:35
litt dårlig men...

the switch :lol:

Remi
5th December 2004, 15:35
OK, skal tenke litt på det... :)

erdnis
5th December 2004, 15:58
det første jeg tenkte var Crazy Business.. :)

moonlightP
5th December 2004, 16:16
jeg trenger et litt mer tankefult eller interessant navn. :)

Remi
5th December 2004, 16:17
tenkte noe sånn "pengene først.." eller "men with guns"/"manfolk med skyttere/pistoler/våpen"

eller foresten, bare blås i meg, det var så dumme forslag...

moonlightP
5th December 2004, 16:21
neida remi! Alle forslag tas imot med stor takk!!! :D

Melwasul
5th December 2004, 16:24
er det ikke en ide å lage manuset først, og finne hva filmen inneholder og hvorfor de slåss?

min ide er iallfall: Gateverdi :P

mott
5th December 2004, 17:03
les drogues et abat (fransk):D

Og oversettelsen til di som ikke kan fransk: narkotika og våpen :)

HenrikSolberg
6th December 2004, 20:00
Fransk tittel til en norsk film, i et norsk miljø, der ingenting bortsett fra tittelen har noe som helst med fransk å gjøre? Hvis dette stemmer, så er tittelen din et feilsteg! Ikke nok at tittelen er "kul"!

Bandidos Pelle
7th December 2004, 00:50
Dødelig sammenkomst/sammentreff.

Evighetens forsvinning. (Grunn: Når en person dør ender han opp i det stille "evigheten", og han som stikker av "forsvinner". Kan også tolkes på flere måter.)

Stash, grunker og (ett-eller-annet her).

Ja, det var mine forslag.

mott
7th December 2004, 10:44
Fransk tittel til en norsk film, i et norsk miljø, der ingenting bortsett fra tittelen har noe som helst med fransk å gjøre? Hvis dette stemmer, så er tittelen din et feilsteg! Ikke nok at tittelen er "kul"!

men jeg trenger et navn samme om det er engelsk eller norsk eller gresk eller latinsk bare jeg får et navn!
:wink:

HenrikSolberg
7th December 2004, 10:55
Som jeg sa, fin tittel! Men det er ikke sikkert fransk har noe med filmen å gjøre overhode og da synes jeg det virker som en dårlig ide!

Falcon
4th January 2005, 22:35
Tittel:

Make me happy.

Kvitt eller dobbelt.

No big deal?

Deadly stuff.

Eagle12
5th January 2005, 13:10
Deathly stuff
:D ... Deadly isåfall..