PDA

Vis full versjon : Tilbakemeldinger på "Rune lager mat"?

Jørn Inge Frostad
14th December 2004, 22:00
Ja, er det noen feedback å få på denne, vår akk så improviserte film.. det er ikke verdens beste kanskje, vi har bedre, men feedback er jo alltid moro. Så last ned, og kommentèr! Hadde for øvrig likt å vite hvordan man komprimerer utover Windows Media Video. Komprimerte fra 734MB til 42MB, men har bare 150 MB serverplass... :roll:

Kan laste opp flere, da, vet dere... Har laget en del "morsomt".

Freddern
14th December 2004, 22:06
den var sinnnnsykt rååå.. lo meg skakk i hjæl.. fy flate.. haha :lol:

bj0rn
14th December 2004, 23:08
JA, det var morsomt det... eller ikke! Ser ikke pointet med å hive mye ekkelt oppi et glass og le rått til kamera, for deretter å kalle det en film!

Tom
14th December 2004, 23:18
Du skal få feedback 8)

Dette var jo egentlig ikke en fullverdig film...
Den begynte interessant, hvor jeg trodde vi kanskje skulle få følge den overvektige Rune en dag i hans liv..

Men det tok desverre bare 60 sekunder før jeg forstod at dette ikke dreide seg spesiellt om Rune, men bare hvordan man skal lage verdens ekleste frokost.
Og når man fortsatte med å dytte shampo ned i glasset, var det ikke morsomt lenger engang.. bare veldig enkel "humor" og kanskje barnslig.

Det ble ikke bedre med at Rune og kameramannen som følger han gikk inn i "kjøkkenet", som egentlig bare var en kjellerbod med en fryser.. :?:
Hvorfor ikke spille inn i ett ekte kjøkken ?? Alle har vel ett kjøkken tilgjengelig ?

Skuespillet var elendig, da både kameramannen og "Rune" lo av seg selv under inspillingen.

Hele filmen lider av dårlig lys, og det er også innlysende at dette er mye improvisasjon (men det er jo allerede innrømmet).

Likevel synes jeg kameramannen har en god dokumentarisk stemme, som kunne løftet filmen om bare humoren hadde vært like god.

Håper likevel at dere kanskje kan lage en ny versjon av Rune, som er morsom og gjennomtenkt. Spiller ellers ikke så stor rolle om ikke kostymene er av ypperste slaget, så lenge filmen er bra ellers :)

Terningskast : (gidder ikke kaste terning på dette) :?

Bare min personlige mening.
Stå på :D

Melwasul
14th December 2004, 23:35
har faktisk tenkt å lage en ekkel matprogram snart - men utsatt det hele tiden. dere skal få se (og det blir trolig litt mer mening i programmet mitt) men skal ikke avsløre noe.

en ting til - dere burde jo vise hvordan smaker. alle vil se reaksjonen ;) men det blir for farlig med shampoo (prøv uten)

agep
14th December 2004, 23:46
Jeg må si meg enig med Tom. Jeg likte karakteren Rune godt til å begynne med, syntes drakten var hysterisk morsomt

Jørn Inge Frostad
15th December 2004, 14:59
Takk for tilbakemeldinger. Skal si meg enig i at filmen er nokså laber når det både gjelder å holde seg alvorlig, og i humornivå.. det er ganske simpelt, egentlig.. kanskje morsomst for oss som har laget den og stadig fortsatt bruker uttrykk som "mannebrus" og "litinj kopp". Har nå lastet opp en annen film, om bondesjakk, vil gjerne ha feedback på den også. Har også en annen film med Rune, med litt mer story, (men gjennomsnittlig timing og en del improvisasjon), som jeg kommer til å laste ned etterhvert