PDA

Vis full versjon : Musikk til Thrillerfilm?

andeik
30th December 2004, 19:48
Nå skal jeg om en uke starte med et filmprosjekt på skolen der karakteren skal stå på vitnemålet :x

Jeg skal arbeider med manus, og til filmen trenger jeg litt dyster og skremmende musikk slik vi finner i thrillere. Har noen av dere slik musikk?
Legg ut linker eller send det på mail til meg ;) (Send meg PM så sender jeg mailadressen min med en gang)

andeik
31st December 2004, 14:22
Har INGEN Peiling på hvor jeg finner slik musikk?

Remi
31st December 2004, 14:39
vet ikke jeg, men de har vel litt musikk på download.com? eller så er google din venn :D (www.google.no)

Anonymous
31st December 2004, 14:41
søk etter musikken til en thriller du liker med et p2p prog

dahlskebank
31st December 2004, 17:15
Siden andre folk kommer med talentløse og ubrukelige svar kan jeg også gjøre det.

Skal sjekke igjennom all musikken jeg har som kompiser har lagd når jeg kommer hjem til Oslo. Hvis prosjektet er aktuelt kan jeg pushe på kompisene mine til å lage musikk for filmen din.

Proximus
31st January 2005, 19:38
Nå skal jeg om en uke starte med et filmprosjekt på skolen der karakteren skal stå på vitnemålet :x

Jeg skal arbeider med manus, og til filmen trenger jeg litt dyster og skremmende musikk slik vi finner i thrillere. Har noen av dere slik musikk?
Legg ut linker eller send det på mail til meg ;) (Send meg PM så sender jeg mailadressen min med en gang)

Har et par tips på hvor du kan finne litt lyder. Har laget en slik skummel film selv. Foruten å bruke musikk jeg lånte fra platesamlinger fra kamerater, brukte jeg lydeffekter fra spillene Half Life og Doom 3. På doom 3 ligger lydfilene i ogg vorbis format i en av disse zip eller rar filene på cd'ene. i half life klarer de fleste å finne lydene bare ved å lete igjennom mappene.

Lykke til!