Vis full versjon : Noen som vil lage en intro?
Bandidos Pelle
18th January 2005, 16:19
Heisann!
Jeg lurer på om noen her er villige til å lage en intro - gratis.
Jeg tenkte at "Piece Of Junk Productions"-introen skulle være slik, men trenger hjelp av andre, da mine kunnskaper på dette, er lik null:
At det først er en helt svart skjerm. Så "skrives" Piece Of Junk Productions av en flamme eller noe, som om flammen var blyantspissen, om dere skjønner.
Noen som har lyst? Dere må ikke lage forslaget mitt, bare noe som ikke er altfor glorete.
mott
18th January 2005, 16:50
Jeg vil heller ambefale å begynne å lære seg med ett eller flere programmer enn at andre gjør ting for deg.
Hvis man får personer til å gjøre ting for seg, lærer man aldri sjøl. :wink:
Det skal ikke så mye til for å greie å lage noe brukbart! :idea:
Kyrre
18th January 2005, 16:54
For ordens skyld vil jeg nevne at det heter "Ident" ikke logo eller intro.
Bandidos Pelle
18th January 2005, 19:11
Takker for korreksjonen, Kyrre.
Men jeg har prøvd å sette meg inn i disse programmene, jeg synes det er farlig vanskelig å lære. :?
Kyrre
18th January 2005, 20:23
Enig, hehe. Jeg suger faktisk praktisk talt i After Effects. Og har nå derfor laget den siste identen i Premiere Pro. En lens flare. Blur, grain og old movie filtrer i hytt og pine, equals en ident! :)
andeik
18th January 2005, 21:44
For ordens skyld vil jeg nevne at det heter "Ident" ikke logo eller intro.
Eller Vignett?
Bandidos Pelle
18th January 2005, 22:38
OK, kan vi komme tilbake til topic?
Vil noen være så vennlige å gjøre det? Jeg vet at det er mange meget proffe der ute. :)
agep
18th January 2005, 23:15
Tenker du på noe i denne retningen? flammene altså?
agep ident:
http://www.agep.biz/klipp/robotintro.wmv
Bandidos Pelle
19th January 2005, 00:27
DUDE! Det var jo bare enormt. Om du har lyst, kan du lage noe i den stilen. Alt du lager blir bare tøft uansett. :)
Melwasul
19th January 2005, 07:13
Ta opp flammer i peisovnen med kamera i 20 sekunder kanskje.
Lag teksten og gjør teksten gjennomsiktig, så vises det flammer på teksten. Men jeg kan dessverre ikke lage for jeg har ikke kamera i denne uken.
Kan godt gjøre dersom noen har flammer på video ;)
HenrikSolberg
19th January 2005, 07:57
Agep. Kan du ta på en kilos gråstein for meg? Jeg har på følelsen at den blir til gull! 8O (en annen måte å si "Fy F*** den identen var kul på!) :D
Anonymous
19th January 2005, 08:46
Melwasul her: ganske enig der ;) ser at du brukte A:M og ParticleIllusion, rett?
Ps, ville ikke logge meg på en offentlig data
agep
19th January 2005, 11:03
introen ble laget slik:
-Teksten er laget frame for frame i Paint (smertelig langdrygt)
-Laseren, flammene og røyk laget i Particle Illusion
-Roboten er laget i Ulead Cool 3D
Jeg kan godt lage en slik en for deg, men jeg kunne godt tenkt meg noen ideer til å få tekste til å "skrive seg selv", da det tok veldig lang tid i paint. Jeg sitter å leker litt i AM akkurat nå for å få teksten til å se ut til å være inngravert i metall, kan laste opp en test når det er rendert.
Bandidos Pelle
19th January 2005, 13:22
agep, sinnsykt hyggelig gjort av deg. Gjør noe du ikke bruker så altfor lang tid på, det er ikke meningen at folk skal bruke et livsverk på meg. :wink:
agep
19th January 2005, 13:38
hehe. joda bare hyggelig det. skal prøve å få gjort det iløpet av de nærmeste dagene, hvis det er greit. hvordan vil du ha det skrevet?
jeg vil også vite skrifttype. beste oppsettet blir:
http://www.agep.biz/div%20bilder/pojp.JPG
hvorav POJP blir skrevet med laser
Anonymous
19th January 2005, 14:42
Fin ident agep! Veldig inspirert av en av THX sine Pixar åpninger? 8) Tihi
Kyrre
19th January 2005, 14:43
F*en! MÅTTE visst logge inn nå. Dataen hadde glemt meg.
Bandidos Pelle
19th January 2005, 14:46
Høres tøft ut. Gleder meg.
Igjen, tusen takk! :)
agep
19th January 2005, 14:54
Veldig inspirert av en av THX sine Pixar åpninger? Det er vel ikke så veldig usant akkurat det nei :D
agep
20th January 2005, 20:59
Da var et tappert forsøk på POJP ident fullført... Den bygger veldig på robotintroen min, bare uten roboten (!!!) :D Ble veldig enkel da... http://www.agep.biz/klipp/pojpintro.wmv
HenrikSolberg
21st January 2005, 09:26
Tøff!
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.