Vis full versjon : liten trailer ifra vår nye film....
Dr Onkel
21st January 2005, 19:31
Har lagt ut nye bilder og en liten trailer til den nye kortfilmen på min hjemmeside.Men sjekk ut på http://dr-onkel.moo.no/ og klikk inn på videoklipp.
Eller gå inn på direkte linken: http://kenneth.breisladdracing.com/mediavoldogpengertrailer.wmv
Gi gjerne en tilbake melding.Dette er bare litt råklipp jeg klipte sammen i en fei for å vise at ting skjer i filmteamet vårt.....
Er nemlig lagt null arbeid i den promo snutten,og er ikke representabelt i så måte for vår nye splatterkortfilm.
Men dere får vel en ide om hvordan det kommer til å bli/inneholde.
Freddern
21st January 2005, 22:46
bra effekter og blod greier ass.. sinnsykt.. hvor har dere/du lært detta?
Dr Onkel
21st January 2005, 22:56
Mye er selvlært,lest bøker av Tom Savini+++
Ikke vanskelig.Veldig enkle greier,men ofte er det det enkle som funker best.
Takk for gode ord!! :D
Bandidos Pelle
22nd January 2005, 00:52
Bruker dere Studio til å redigere? Mener å gjenkjenne den cheesy teksten fonten til "promo". :lol:
Ellers gleder jeg meg til å se det endelige utkastet, selv om kamerastøy og veldig blasse farger satte et veldig amatørpreg over det hele, men vi er da alle amatører, er vi ikke? :)
Dr Onkel
22nd January 2005, 10:43
Bruker dere Studio til å redigere? Mener å gjenkjenne den cheesy teksten fonten til "promo". :lol:
Ellers gleder jeg meg til å se det endelige utkastet, selv om kamerastøy og veldig blasse farger satte et veldig amatørpreg over det hele, men vi er da alle amatører, er vi ikke? :)Bruker studio ja!Hehe.
Kamera støy var nok lyden av div elektriske ting som sto og duret,men det blir borte i den ferdige versjonen.Fargene er blasse på denne lille promo saken,men det kommer heller ikke til å være slik på ferdig utgave.De er heller ikke så blasse på tv`n.Så hvorfor de blir slik på denne windows media player fila vet jeg ikke.
Men JA,vi er AMATØRER....hehehe :D
vBulletin® v4.1.10, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.