PDA

Vis full versjon : Siden min

erik
24th January 2005, 22:06
Nå har jeg laget en liten filmside :D http://www.eriksmedier.tk tar gjerne imot tilbakemeldinger på design og filmene

bj0rn
25th January 2005, 08:56
Siden var veldig enkel, nesten litt for enkel :roll:
Ikke særlig mye innhold heller. Men designet var helt okei. Skal ikke påstå at jeg ville klart noe bedre selv (hihi, men jeg har heldigvis andre som mekker webside til oss da :))

Melwasul
25th January 2005, 11:47
Kunne ha inneholdet litt mer? mer bilde, tekster? kanskje litt om eriks medier? når du begynte med film osv?

ellers som bjorn sa, enkel side ;)

moonlightP
25th January 2005, 16:26
Kunne nok ha inneholdt litt mer ja, men jeg skal ikke klage. Det kommer helt sikkert mer på den etterhvert. Den er jo akkurat lagt ut, er den ikke?

Kenny Wang
25th January 2005, 16:30
Ja, det var jo en usedvanlig kjedelig side. Men bedre med en kjedelig enn ingen. Skal få sett filmene der etter hvert; har ikke tid nå. Den blir vel bedre etter hvert får man håpe. Og selv om jeg liker minimalistisk stil, og at less is more, så er dette alt for lite uansett.

viciousvideos
25th January 2005, 18:03
Var ikke akkurat noe å se på den siden da.
Designet var kjipt :P:)

jasonX
25th January 2005, 21:25
jaja...det var ikke stort der nei...
og filmene hmmm...var det noe handling i det hele tatt :?
jaja...lykke til videre da :)

Remi
25th January 2005, 22:20
freshbot

KUDi
25th January 2005, 23:17
fortsett med den enkle stilen fungerer bra, få fontsene til å passe litt bedre sammen og bakrundene til å se litt mer like ut, fyll med stoff og bilder :-)
men ikke overdriv, la den være enkel men innholdsrik.
keep up the good work :-)

erik
31st January 2005, 22:42
nå har jeg oppdatert litt på designet. Bedre eller dårligere? siden er helt ny, så derfor er det så lite på den

Melwasul
31st January 2005, 22:49
bedre - gleder meg til dere fyller mer inn ;)