PDA

Vis full versjon : KALDT BLOD - Trailer til filmen

Kenny Wang
25th January 2005, 16:51
Dette er traileren til filmen som snart skal bli lagt ut på denne siden. Siden filen vil bli ganske stor for den hele filmen, så tenkte jeg det var greit å gi en liten smakebit.

http://menthal.homelinux.net/daniel/KB1trailer.wmv

bj0rn
25th January 2005, 17:34
Den filmen ser... ehh... blodig ut! 8O

Ikke akkurat favorittsjangeren min da, men virket som dere har gode effekter og slikt.

Kenny Wang
25th January 2005, 17:36
Hvis den så blodig ut så var det meningen. Jeg føler at historien kommer så mye bedre fram med litt jukseblod :wink:

Jeg la den til på trailere på denne siden; hvor lang tid tar det før den dukker opp?

Oleway
25th January 2005, 18:20
Ikke favorittsjangeren min heller, men hva handler filmen egentlig om? Fikk det ikke helt med meg utifra traileren. Virket bare som det var klipp fra de blodigste scenene i filmen...

Kenny Wang
25th January 2005, 18:24
Ja, det var riktignok bare klipp fra de mer actionfylte scenene. Filmen handler om en fyr som skal gå på jobb, men blir slått ned like utenfor huset sitt. Når han våkner så har ett eller annet skjedd. Og plutselig så har han en horde med kloner løpende etter seg. For å være helt ærlig så er ikke historien det viktigste i denne filmen; men det betyr ikke at det er helt fravær av det; hvis man følger med, og ikke bare tenker at "her er det bare vold" så vil man se en historie der.

jasonX
25th January 2005, 20:31
seriøst....så jævla bra ass...drit bra effekter...gleder meg til å se resten av dette :D

trollet
25th January 2005, 21:28
så ganske bra ut dette! hva bruker dere som blod? det så hvertfall bra ut.. :twisted:

Kenny Wang
25th January 2005, 21:32
Vi brukte blåbærsirup som blod - ble passe lei den smaken etter hvert. Egentlig er blåbærsirupen alt for blå. Men mot snø så ser det bra ut, og så lenge man ikke ser den størknet på en hvit skjorte så tenker man ikke over det.

Dr Onkel
25th January 2005, 22:06
Vi bruker Nora solbærsirup......
greit å billig.Men kjipt å vaske bort på gulv osv....

Kenny Wang
26th January 2005, 00:11
Ja, det er noe drit å få vekk, derfor stikker scenene i filmen som var spilt inn innendørs seg litt fra de andre, fordi vi ikke brukte like mye saft. Vi gadd rett og slett ikke bedrive to timer med å tørke sukkerkliss fra gulvene. Men noe blod var det jo selvsagt inne også.

Jingles
1st February 2005, 22:48
Hoho.. den så veldig kul ut=)
likte måten dere hadde laget actionscenene på..:)
tror det blir bra det her :D

Kenny Wang
1st February 2005, 22:54
Takker for fine ord. Bør ikke være lenge før vi får den ut nå.

Jingles
1st February 2005, 22:56
Nice..:)

viciousvideos
2nd February 2005, 13:50
sadister?

Jingles
2nd February 2005, 15:54
Det handeler ikke om å være sadist her..;)
hehe.. selvfølgelig er filmen blodig og alt sånn, men synes likevel den så bra ut.. Synes skuespillerne var gode til å spytte..=P

Kenny Wang
2nd February 2005, 17:01
Jeg er riktignok en sadist, men det å like actionfilmer har ingenting med å være sadist. Vold på film er en genial måte å få ut sine dyriske neandertalinstinkter på uten å la det gå utover andre. Jeg tror ikke man går ut og kaller Woo, Tarantino, Fincher, Scorsese, Coppola, Rodriguez, Speilberg og Ridley Scott for syke sadister fordi de har vold i filmene sine - og de selger som faen, fordi det er dette folk gjerne vil se - sammen med en tilhørende historie selvsagt...