PDA

Vis full versjon : Norbygdi Productions Introer. (Trenger tilbakemeldinger)

ku
31st January 2005, 22:53
http://norbygdi.net/film/intro2-1.wmv
http://norbygdi.net/film/intro3.wmv
http://norbygdi.net/film/intro4.wmv

Noen er uten lyd og noen med :)
Der kor bokstavane går ut til høgre skal det vere bil lyd og kræsje lyd.

Er ikkje heilt sikker på kven som blei best eller kva eg burde forandre for og få ein av dei sikkeleg gode,
synast dei blei noko tamme og trygda. Så vist nokon har noko gode
forslag så vil eg vere veldig taknemleg!

Melwasul
31st January 2005, 23:14
Jeg likte ikke intro2-1 og 3 pga fyrverkeri har ikke noe med produksjon å gjøre?

Intro 4 kan bli bra med lyden ;)

Intro 5 fikk jeg problem med å se - videoen ble klemt flat hos meg. Hvilken codec brukte du på denne videoen?

ku
31st January 2005, 23:44
Takker! såg problemet med 5'ern fikser det nå.

Ser og at fyrverkeriet er litt trygda. Men var et forsøk på og holde intensiteten oppe (viss ein kan si det slik..) Kanskje noe annet som kan skje? Er ikkje veldig flink men noe får jeg til..

agep
31st January 2005, 23:45
Jeg hadde sansen for intro 4 :D men teksten som krasjer skulle kanskje ha krasjet allerede idet den treffer enden av bildet?? slik at du får inntrykk av at den på en måte krasjer i TV'en? bare et forslag

bj0rn
1st February 2005, 08:43
Synes også #4 var kulest, fyrverkeriet var litt "trygda" :wink: og alt i alt var firern også litt mer orginal, synes jeg... :D

Freddern
1st February 2005, 18:59
hmm likte dem bare det ikke var fyrverkeri! det passer liksoM ikke! syns jeg da! det er min mening! liker det litt mere sånn hitech farge og logo! ikke sånn vanlig font også en liten kjip farge også litt dårlige fyrverkeri! men det er min tilbakemelding

dahlskebank
1st February 2005, 19:01
Nr4, den med crashet, syns jeg er best.
Den burde, som nevnt av noen andre, crashe tidligere, men ikke helt ved kanten, gjerne en bokstav utenfor.
Og om jeg får lov, en annen font? Dette så veldig likt ut med Times New Roman, hvilket er en font jeg hater når den er på annet en papir. Men det er opp til deg selv.

Lyden på nr2 høres ut som om den er stjålet fra noe Dolby greier, stemmer det?

Kenny Wang
1st February 2005, 19:08
Lyden på nr2 høres ut som om den er stjålet fra noe Dolby greier, stemmer det?

Er ganske sikker på at det var THX lyden. Hvis han så absolutt skal rippe lyd så kan han rippe du kuene som rauter i 5.1 i stedet, den er dritmorsom.

Sheik
1st February 2005, 20:07
4'ern var garantert best...
Men jeg hadde ikke noe imot fyrverkeriet, da. Synes det symboliserte en feiring over dere...

ku
3rd February 2005, 19:34
Lyden er THX'en ja, følgte med i ei filmlyd pakke som eg lasta ned ein gong. Kan ikkje lage musikk sjøl så det var einaste eg fant som passa.

Tusen takk for alle tilbakemeldingene! Fonten er Times ja, hehe litt trygda den og kanskje..

Da oppsumerer eg litt:
- bruke 4'ern
- Finne bedre font
- Finpusse litt

Viss noen har flere meninger så er det bare og komme med de!

Melwasul
3rd February 2005, 19:58
Bildet i bakgrunnen på nr 4 kunne ha vært i bedre kvalitet?