PDA

Vis full versjon : tilbakemelding på kampsport film....

jasonX
7th February 2005, 15:58
dette er en kampsport film som jeg og noen kamerater har lagd...
den er ikke ferdig enda dette er bare en del av den...

si gjerne hva du mener :D

ftp://movies:pisspeik@80.203.34.135/METAL%20FIST.mpg

Ustabil-Kim
7th February 2005, 16:26
skjønner ikke hvorfor dere hadde dette i slow motion, det så bare ut som en lekefilm fordi alt gikk så sakte.

likte han som brukte nunchaku (eller hvordan det skrives)

det jeg ikke likte er hvordan sai'ene ble brukt, men siden dette er verdens mest missforståtte våpen, så tilgir jeg dere der =)
Sai ble brukt til 1 ting, og det var å blokke Bo og lignende våpen. desuten hadde heller ikke ninjaene 2 sai'er, de hadde 1.
men siden de selger dem i par så er det vel ikke noe galt der heller, har 2 på veggen selv =)

hvilken kampsport trener dere foresten? trener Thai Boksing selv.

Melwasul
7th February 2005, 16:27
Syns at du skal ha det i normal hastighet eller raskere - for det ser ut som dere ikke slåss på ordentlig.

Det er ikke lett å få realist slåsskamp i slowmotion for amatører, og det er derfor de fleste benytter å spille slåsskampene raskere ;)

Ellers er dere kjempeflinke med karate og slik, hehe - går dere på karate? prøv litt lenger combo - det gjør litt mer spennende.

dahlskebank
7th February 2005, 16:34
Er ikke sai de våpnene Raphael har i Teenage Mutant Ninja Turtles?
Det er jo litt vanskelig å unngå den kraftige påvirkningen som er fra amerikanske filmer. Er vel brukt to fordi det ser kult ut.

Ustabil-Kim
7th February 2005, 16:37
Er ikke sai de våpnene Raphael har i Teenage Mutant Ninja Turtles?
Det er jo litt vanskelig å unngå den kraftige påvirkningen som er fra amerikanske filmer. Er vel brukt to fordi det ser kult ut.

yup, Sai i dag er hollywood Sai, ikke ordentelig Sai.

de blir også brukt som stikkvåpen av "elektra" i en film, husker ikke navnet på den akkurat nå

jasonX
7th February 2005, 16:42
Syns at du skal ha det i normal hastighet eller raskere - for det ser ut som dere ikke slåss på ordentlig.

Det er ikke lett å få realist slåsskamp i slowmotion for amatører, og det er derfor de fleste benytter å spille slåsskampene raskere ;)

Ellers er dere kjempeflinke med karate og slik, hehe - går dere på karate? prøv litt lenger combo - det gjør litt mer spennende.

kameratene mine går på karate ja...jeg bruker bare sai og sverd...

grunnen til at mye er i slow motion er at vi syns det er litt vanskelig og gjøre det fort og det blir utrolig dårlig resultat når man speeder det opp liksom...men dette blir nok bedre etter hvert...som sagt er dette bare en del av filmen...

takk for kritikken...

Kenny Wang
7th February 2005, 17:07
Se på denne filmen Jason X så får du se en lengre scene med saier.

KALDT BLOD DEL 1 (http://www.norskfilmforum.com/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=141#dl) (lagre som)

Er en masse slåssing her, noe dårlig, noe bra, og all slåssingen kan gjøres av amatører (som vi faktisk er), kanskje du får noen ideer til hva dere skal gjøre (eller ikke gjøre).

jasonX
7th February 2005, 17:21
Se på denne filmen Jason X så får du se en lengre scene med saier.

laster ned nå :D

killerant
7th February 2005, 18:24
litt ensformig.. og slowmo greiene var ikke så fett egentlig

jasonX
7th February 2005, 22:28
kenny wang...
nå har jeg sett kaldt blod...

jeg sier bare FY FAAAAArao!!!!

jævlig bra ass... :D

digga når han ble slått med spade...
han var så sinnsykt grom han som banka alle klonene...

Kenny Wang
7th February 2005, 22:33
Tack så hemst mycket!

Glad du likte filmen!

Fikk du noen idéer?

Jeg legger snart ut trailer til Kaldt Blod del 2, og deretter hele filmen.

jasonX
7th February 2005, 22:36
Tack så hemst mycket!

Glad du likte filmen!

Fikk du noen idéer?

Jeg legger snart ut trailer til Kaldt Blod del 2, og deretter hele filmen.

jeg skal hvertfall ha litt lengre klipp...
ha litt handling...
og bruke blod :wink:

gleder meg til å se mer av dette assa...
satt med trynet oppi skjermen hele tida...
og jeg DIGGA starten... :D

erdnis
8th February 2005, 16:03
Ustail-kim wrote:

de blir også brukt som stikkvåpen av "elektra" i en film, husker ikke navnet på den akkurat nå

filmen heter "Daredevil" bare for å ha det klart. :D

dahlskebank
8th February 2005, 19:24
Har ikke Elektra egen film nå da?
Hmmm, var hun noe fin? Lissom, verdt å se pga kroppen hennes eller?

Melwasul
8th February 2005, 19:32
Leste nettopp kultur i dagbladet - ja, elektra har egen film nå (og hun var også i Daredevil)

Har ikke sett noen av de filmene - og orker ikke å se en film hvor de bare fokuserer på hvor sexy hun kan bli. Heller ikke Catwoman...

Heller en ekte "ok" dame ved siden av meg :p

dahlskebank
8th February 2005, 19:36
Daredevil var jo en tragedie.
Kanskje noe for dem som liker tegneserien(det var en sånn Marvel Comic, right?? Føler alle filmer har vært Marvelcrap først)
Kuleste i Daredevil var jo han Bullseye(Colin Farrell). Når jeg først tenker på det, jeg undrer hvorfor, hvem og hvordan jeg ble lurt til å se den filmen.

jasonX
8th February 2005, 19:42
kremt!

back to topic? :?